اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه طرح نشاط معنوی؛

1600 دانش‎آموز در مرکز گلستان گواهی پایان دوره گرفتند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از دریافت گواهی پایان دوره طرح نشاط معنوی برای یک‎هزار و 625 نفر در این شهرستان خبر داد.

1600 دانش‎آموز در مرکز گلستان گواهی پایان دوره گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان اظهار داشت: 389 نفر در مقطع ابتدایی دختران، 280 نفر در مقطع ابتدایی پسران، 202 نفر در مقطع راهنمایی دختران، 192 نفر در مقطع راهنمایی پسران، 195 نفر در مقطع متوسطه دختران، 134 نفر در مقطع متوسطه پسران و در مقطع بالاتراز دبیرستان نیز در بخش دختران 233 نفر در کلاس‎های طرح نشاط معنوی حضور داشتند.

وی از اجرای طرح نشاط معنوی در هشت امامزاده شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: این آموزش‎ها در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت، امامزاده سلیمان (ع) کردکوی، امامزاده عبدالله (ع) و فضل‎الله (ع) روستای روشن‎آباد، امامزاده ابراهیم (ع) النگ، امامزاده طیب (ع) قرن‎آباد، سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و امامزاده مجید (ع) شهرستان کردکوی انجام گرفت.

42 مربی در طرح نشاط به جوانان معنویت بخشیدند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به تفاوت‎های برگزاری طرح نشاط معنوی نسبت به سال‎های گذشته در این شهرستان بیان داشت: گسترش این طرح را به روستاهای غیرشاخص نیز داشتیم که با استقبال خوبی از سوی دانش‎آموزان قرار گرفت.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه 42 مربی در طرح نشاط به جوانان معنویت بخشیدند، افزود: در بستر این طرح معنوی 10 نفر از مبلغان و اساتید قم، 11 مربی بومی در بخش آقایان و 21 مربی بومی در بخش بانوان استفاده شد.

وی با تاکید بر اینکه در ضرورت اجرای طرح‎های اوقات فراغت هیچ تردیدی وجود ندارد، ابراز داشت: در این برهه از زمان اهمیت غنی‎سازی اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان بیش از گذشته است چنانکه مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه‎ای بر تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی داشتند.

استقبال از طرح نشاط معنوی در گرگان بسیار قابل توجه است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان استقبال و حضور کودکان، نوجوانان و جوانان را در طرح نشاط معنوی بسیار قابل توجه خواند و یادآور شد: حضور پرشور نوگلان، خردسالان و نوجوانان در مراسم اختتامیه گواه این است که خادمان اوقاف و امور خیریه و هیئت‎امنای امامزادگان تمام تلاش خود را برای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی جزم کرده‎اند.

سلیمانی‎فرد؛ وجه تمایز طرح نشاط معنوی و غنی‎سازی اوقات فراغت را با طرح‎های مشابه در حضور کودکان و نوجوانان در اماکن و بقاع متبرکه عنوان کرد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی یکی از راه‎های غنی‎سازی اوقات فراغت است که چندین سال به سازمان اوقاف و امور خیریه واگذار شده که هر ساله به نحو احسن برگزار می‎شود که البته کاستی‎هایی نیز وجود دارد.

به گفته وی؛ شروع طرح نشاط معنوی از 10 تیر تا 25 مرداد سال‌جاری در امامزادگان شهرستان گرگان به اجرا درآمد و در این راستا کودکان و نوجوانان حدود 45 روز مورد آموزش قرار گرفتند.

اختتامیه طرح نشاط روز خداحافظی نیست/ استارت طرح تربیت قرآن کریم در مرکز گلستان زده شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با بیان اینکه مراسم اختتامیه طرح نشاط روز خداحافظی نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح تربیت قرآن کریم آغاز شده و هفته آینده کلاس‎های حفظ قرآن استارت می‎خورد که تا پایان اسفندماه امسال آزمون شفاهی و کتبی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/83001/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول