اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری اردبیل:

موتور‌سوار اردبیلی قابلیت ثبت رکورد در کتاب گینس را دارد

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: علی برجی موتور‌سوار اردبیلی توانایی و قابلیت آن را دارد که با ثبت رکورد خود در کتاب گینس برای استان اردبیل افتخار‌آفرینی کند.

موتور‌سوار اردبیلی قابلیت ثبت رکورد در کتاب گینس را دارد

عزیزه تراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با مراجعه‌ای که این موتور‌سوار به هیئت داشته است و برای عملیاتی کردن طرح و برنامه‌ای که داشته، ما آماده همه نوع همکاری و یاری برای این موتور‌سوار اردبیلی هستیم تا بتواند نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند که این مسئله سبب تعالی ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای عراق و امارات از این موتور‌سوار خواسته‌اند که طرح خود را به نام آن کشورها ثبت کند، ولی این موتور‌سوار اردبیلی به خاطر تعلق خاطر و عرق ملی حاضر به انجام این کار نشده که این کار وی جای تحسین و آفرین دارد.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد‌: ما تلاش وی را قدر می‌دانیم و وظیفه ماست که در حد وسع و توان حمایت‌های لازم را انجام دهیم و نگذاریم این انرژی‌ها بیهوده و مجانی از کشور و حتی استان ما خارج شود.

تراز گفت: ما در هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری برای این ورزشکار کارت عضویت صادر کردیم که یک نوع مجوز برای آغاز به کار او است که امید است در ادامه مسیر از تلاش‌ها و همت خود دلسرد نشده و با تلاش کامل بقیه راه را محکم و قوی ادامه دهد.

وی بیان داشت: انجام این کار و ثبت رکورد این موتورسوار در پیمودن مسیر موتور‌سواری آن هم به شکل صعب‌العبور و برعکس نیاز به حمایت یک اسپانسر قوی دارد که امیدواریم با حمایت از این ورزشکار بتوانیم در ثبت رکورد وی یاریگرش باشیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری اردبیل افزود: در تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون داشتیم، این طرح را مطرح کردیم و همتی از آن استقبال کرد که انتظار می‌رود با همفکری و تعامل بهتر بتوانیم در ثبت این رکورد در کتاب جهانی گینس موفق عمل کنیم.

تراز همچنین تصریح کرد: مسئولان استانی باید از چنین جوانان مستعد و ورزشکار پر توان، حمایت لازم را داشته باشند تا حرکتی را شاهد باشیم که روز به روز بستر یک تحول و تحرک جدی در حوزه‌های مختلف و موفقیت‌ها و توفیقات روز‌افزون فراهم آید.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول