اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

26 پروژه عمرانی در منطقه 5 قم به بهره‌برداری رسید

مراسم افتتاح 26 پروژه عمرانی شنبه‌شب همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور استاندار قم و دیگر مسئولان استان برگزار شد.

26 پروژه عمرانی در منطقه 5 قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم افتتاح 26 پروژه عمرانی در منطقه پنج قم شنبه‌شب طی مراسمی با حضور کرم رضا پیریایی، استاندار قم، حجت‌الاسلام آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری، شهردار قم و دیگر مدیران شهرداری و مردم منطقه برگزار شد.

در این مراسم بلوار آیت‌الله بهاء‌الدینی که با هدف تسهیل تردد و حذف گره‌های ترافیکی بلوار دل آذر، خیابان قدس و میدان ولیعصر و همچنین ایجاد مسیرهای دسترسی درون شهری به کمربندی امام علی(ع) احداث شده است به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از خیابان‌های جام جم و فرعی‌های بلوار خلیج فارس، احداث بوستان حضرت رقیه(س)، احداث بوستان شهدا و ایجاد فضای سبز، اجرای محوطه سازی و مبلمان میدان قدس، بهسازی و بازپیرایی بوستان آزادگان، بهسازی و بازپیرایی بوستان ولیعصر و اجرای انهار اطراف بلوار آیت‌الله بهاء‌الدینی از جمله پروژه‌هایی بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این مراسم پروژه‌های دیگری اعم از پیاده‌روسازی بولوار اباصالح مسجد مقدس جمکران، سوله بحران شهرک قائم، اصلاح هندسی اطراف میدان ولیعصر و رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح هندسی بلوار شهید کبیری، احداث دیوار تپه قلی درویش، ساختمان اداری فضای سبز و احداث ساختمان اداری ناحیه یک خدمات شهری به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/78002/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول