اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آزادگان گنجینه ارزشمند دفاع مقدس هستند

استاندار بوشهر گفت: آزادگان سند افتخار نظام و گنجینه‌های دفاع مقدس هستند.

آزادگان گنجینه ارزشمند دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان سرافراز سند افتخار نظام اسلامی و گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند که با فداکاری برای حفظ ارزش‌ها از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: 26 مرداد سالروز ورود افتخارآمیز این عزیزان به آغوش ملت است و همواره عطر وجود این سرداران ایثار و فداکاری در جای جای سرزمین پهناور ایران اسلامی می‌پیچد و هیچ زمانی یاد و خاطره آزادگان از ذهن ملت پاک نخواهد شد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر بالندگی خود ایام افتخارآمیزی را پشت سر گذاشته که یکی از این ایام بازگشت سرافرازانه و مقتدرانه آزادگان عزیز در 26 مردادماه 1369 به کشور اسلامی ایران بوده است.

حسنوند ابراز داشت: آزادگان با استقامت و پایداری بی‌نظیر در قلب دشمن بعثی به جهانیان ثابت کردند که ملت مقاوم ایران اسلامی هرگز در برابر استکبار و استعمار تسلیم نخواهد شد و هیچ زمانی از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

وی متذکر شد: آزادگان متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند خونی تازه و حیات‌بخش در همه ارکان این کشور و ملت جاری هستند، چراکه پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

استاندار بوشهر در پایان تأکید کرد: ایثارگران، آزادگان، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی در مسیر بالندگی و اقتدار نظام هستند و تجلیل از این عزیزان وظیفه همه مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول