اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان البرز خبر داد

اعطای 270 فقره تسهیلات خودکفایی به مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اعطای 27 فقره تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد.

اعطای 270 فقره تسهیلات خودکفایی به مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: در این راستا طی 3 ماهه اول سال‌جاری اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به مددجویان، در قالب تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد و اولین قدم و اساسی‌ترین اقدام در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس، علاقه به کار و عدم اتکاء به دیگران می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه خودکفایی مددجویان گفت: بر این اساس پرداخت وام‌های خودکفایی، تهیه و واگذاری مواد اولیه و وسیله کار، رسیدگی و نظارت بر فعالیت‌های خودکفایی خانواده‌ها، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، کاریابی برای مددجویان و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار از اهم فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در بحث اشتغالزایی مددجویان است.

سالارکیا یادآور شد: در همین راستا در قالب اجرای طرح‌های اشتغالزایی و تحقق اهداف فوق، تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات دولتی، امداد و بخش دیگر از منابع بانکی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول