اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

رفع مشکلات روستاییان در اولویت کاری دهیاران قرار گیرد

فرماندار شهرستان ملارد گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دهیاران در این شهرستان باید رفع مشکلات روستاییان و توجه به توسعه خدمات‌رسانی به آنها باشد.

رفع مشکلات روستاییان در اولویت کاری دهیاران قرار گیرد

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: حمایت از روستاییان و ارائه خدمات به آنان باید یکی از مهمترین برنامه‌های و در رأس امور دهیاران قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم میزان خدمات را به روستاییان افزایش دهیم آنان بدون دغدغه می‌توانند به تولیدات خود بپردازند و شاهد افزایش و رشد کم و کیفی تولید محصولات روستاییان باشیم.

فرماندار ملارد با بیان اینکه به منظور تحقق اهداف و رسیدن به خدمات‌رسانی مطلوب به روستاییان فرمانداری نیز حمایت‌های لازم را از دهیاران انجام خواهد داد، افزود: از طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دهیاران در راستای رفع مشکلات و کاستی‌های روستاها از سوی فرمانداری حمایت‌های لازم می‌شود.

به گفته فردی یکی از مهمترین وظایف دهیاران توسعه و عمران روستاها است لذا دهیاران با در اختیار داشتن اختیارات قانونی باید وظایف خود را در این راستا به طور دقیق انجام دهند و مطالبات و خواسته‌های روستاییان را اجرایی کنند.

فردی برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از منابع دولتی و محلی را بهترین راه برای خدمت‌رسانی مطلوب به روستاییان عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمات‌رسانی بهتر به روستاییان گام برداریم باید با شناسایی کمبودها و نیازهای روستاییان در مسیر توسعه روستاها گام برداریم.

فرماندار شهرستان ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود اصلاح و تکمیل طرح هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت، تعیین وضعیت درآمد در روستاهای حریم شهر، تامین پایدار آب شرب و ثبات شغلی را از مهمترین مشکلات روستاییان عنوان کرد.

وی گسترش خدمات‌رسانی به روستاها را با هدف جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها مهم ارزیابی کرد و گفت: حمایت از فعالیت‌های کشاورزی و صنایع وابسته نیز از مهمترین اقداماتی است که باید در مسیر توسعه روستاها انجام شود.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول