اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب حتی به گوش مسئولان هم نرسیده است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه به علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب این پیشرفت‌ها به گوش مردم و حتی مسئولان نرسیده و در جریان آن نیستند.

پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب حتی به گوش مسئولان هم نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی‌‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در دومین اجلاس سراسری مسئولان بسیج رسانه استان‌های کشور اظهار کرد: امروز بسیاری از سلاح‌های استکبار از کار افتاده از این رو جنگ امروز حول محور رسانه فعال شده و ما در عرصه رسانه با دشمنان در حال جنگ هستیم.

وی با بیان اینکه امروز افکار عمومی حرف اول را در مقوله قدرت می‌زند، رسانه‌ها را مهمترین ابزار برای شکل‌دهی افکار عمومی عنوان کرد و افزود: جهان استکبار هجمه‌های بسیار وسیعی را برای ضربه زدن به نظام طراحی کرده که برای مقابله با چنین حملاتی وحدت درونی در عرصه رسانه‌ای کشور بیش از پیش ضروری است.

پورجمشیدیان با اشاره به وجود جنگ نرم و نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با تهدیدات نرم دشمن گفت: جنگ نرم صحنه وسیعی برای نبرد عقاید و افکار مختلف است و هر کس بتواند در این میدان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد برنده این نبرد خواهد بود و رسانه‌ها نیز در این مبارزه نقش اول را به عهده دارند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه به علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب این پیشرفت‌ها به گوش مردم و حتی مسئولان نرسیده و در جریان آن نیستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بهترین تاکتیک و ابزار برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی استفاده متقابل از همان ابزاری است که استکبار جهانی علیه ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای دینی ما به کار می‌بندد و اصحاب رسانه بسیجی ما باید با اشراف به ابزارهای مدرن بتوانند بهترین مقابله را انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج در مقاطع مختلف انقلاب تاکید کرد: امروز باید چهره تاریخ ساز و روشن بسیج را از منظر رسانه‌ها به جامعه منتقل کنیم.

 

پورجمشیدیان با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌‌های رسانه‌ها این است که می‌توانند یک حادثه کوچک را به یک حادثه تاثیرگذار بزرگ تبدیل کنند، گفت: امروز انقلاب در مواجه با یک جنگ نرم است که ناملموس بودن، مرموز بودن و پیچیدگی از مشخصه‌های این نبرد است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: جهان استکبار هجمه‌های بسیار وسیعی را برای ضربه زدن به نظام طراحی کرده که برای مقابله با چنین حملاتی وحدت درونی در عرصه رسانه‌ای کشور بیش از پیش ضروری بوده و ایجاد و راه‌اندازی بسیج رسانه برای مقابله با این هجمه‌ها با ایجاد اتاق‌های فکر مهم است.

دومین اجلاس سراسری مسئولان بسیج رسانه استان‌های کشور امشب با عنوان طرح بیعت 2 در تبریز آغاز به کار کرد.

این نشست سه روزه از امروز تا 26 مرداد با حضور مسئولان بسیج رسانه 25 استان در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول