اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

مسئولان و مدیران در ایران خادم مردم و سرباز ولایت هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: افرادی که در ایران اسلامی مسئولیت می‌پذیرند، در حقیقت خادم مردم و سرباز ولایت هستند.

مسئولان و مدیران در ایران خادم مردم و سرباز ولایت هستند

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و هدایت علمای دینی و مراجع معظم تقلید چندین دلیل و هدف داشت و مردم ما در دوران مبارزات قبل از انقلاب خواسته‌هایی داشتند که برای تحقق آنها علیه حکومت ظلم و جور ستمشاهی قیام کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایلی که مردم ما را از سران رژیم سابق منزجر کرده بود، فاصله بین مدیران و ملت بود به صورتی که عده قلیلی بر کل کشور حکومت می‌کردند، بدون اینکه خود را پاسخگوی مردم بدانند.

این نماینده مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این شیوه حکومت کردن هیچ تناسبی با آموزه‌های دینی و اصول اخلاقی ملت ایران ندارد و پس از انقلاب شاهد بودیم که نزدیک‌ترین رابطه بین مردم و مسئولان میان ملت ایران با رهبری برقرار بوده است که این رابطه در دوران عمر پر برکت امام خمینی (ره) آغاز و تا به امروز بین ملت ایران و رهبری فرزانه انقلاب ادامه دارد.

دادگو تاکید کرد: شاید در کشورهای دیگر حاکمان و مسئولان خود را قیم مردم بدانند، اما وقتی که رهبری معظم انقلاب با آن جایگاه رفیع و والایی که در قلوب ملت ایران دارند، می‌فرمایند من خادم مردم هستم، دیگر هیچ مدیری نمی‌تواند خود را برتر از آحاد جامعه دانسته و برای مردم تعیین تکلیف کند.

وی افزود: در ایران اسلامی مسئولیت برای خدمت به مردم است و وقتی هدف خدمت به مردم و رضای خداوند باشد، مدیران خادم ملت و سرباز ولایت به شمار می‌آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به روزهای آخر کار شوراهای اسلامی دوره سوم اظهار داشت: در شش سال اخیر شورای اسلامی شهر در کرج تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام داد و امیدوارم خدماتی که انجام شد باعث رضایت مردم شده باشد.

دادگو اظهار داشت: امیدواریم اعضای جدید شورای شهر کرج نیز بتوانند در ادامه خدمات‌رسانی‌های شورای سوم حرکت کرده و خود را خدمتگزار مردم بدانند.

وی تأکید کرد: باب خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه بسته نبوده و افراد در هر جایگاه و سمتی که هستند باید هدف خود را خدمت به مردم در رکاب ولایت بدانند.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های شورای اسلامی شهر کرج در سال‌های اخیر که با هدف توسعه این شهرستان انجام شد، در سال‌های آینده با قدرت بیشتری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول