اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

گزینه‌های استانداری اردبیل هنوز قطعی نشده است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: هنوز گزینه‌های استانداری اردبیل به طور قطعی تعیین نشده‌اند.

گزینه‌های استانداری اردبیل هنوز قطعی نشده است

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هنوز گزینه استانداری آینده اردبیل قطعی نشده ولی قرار است با طرح دو تا سه گزینه با نظر مجمع نمایندگان استان و بالاتر از همه جلب نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مورد بحث و بررسی صورت گیرد.

وی یادآور شد: مجمع قرار است در هفته‌های آینده در این زمینه گزینه‌های مختلف را که بنده نیز بر روی یک گزینه خاص اصرار دارم بررسی‌ها و نکته‌نظرات مطرح شده و از بین گزینه‌ها با نظر جمعی و گزینه نهایی به وزیر کشور اعلام شود تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که نمایندگان چقدر در تعیین استاندار اردبیل سهیم بوده و دخالت خواهند کرد، عنوان کرد: وزیر کشور قول داده است که بر اساس دیدگاه‌ها و نظرات بزرگان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اعضای مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار گزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و از بین آنها یک فرد دلسوز، کاردان، با تجربه و موفق مدیریتی را برای مدیریت ارشد استان برگزینند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما قطعاً به دنبال یک استاندار قوی هستیم که ممکن است در انتخاب به سمت گزینه‌های غیر بومی نیز برویم ولی تمام تلاش ما این است که از نیروهای بومی و آشنا به منطقه استفاده شود تا وضعیت استان به سر و سامان واقعی برسد.

 

پاک‌نهاد، یکی از گزینه‌های دیوان محاسبات

پیرموذن در خصوص گزینه‌های مطرح برای دیوان محاسبات نیز یادآور شد: ما غفور پاک‌نهاد را به عنوان یکی از کاندیداها برای عهده‌داری مسئولیت دیوان محاسبات معرفی کردیم که به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای این مجموعه حساس باشد.

وی در خصوص مطرح بودن خود برای عهده‌داری این سمت تاکید کرد: هیچ صحبتی در این زمینه با بنده صورت نگرفته و قطعاً‌ بنده نیز برای ریاست دیوان محاسبات نامزد نخواهم شد چرا که معتقدم نمایندگی مردم افتخاری بزرگ برای ماست که تا آخر باید نوکری مردم و سربازی ولایت فقیه را داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اظهار تاسف از رای نیاوردن سه گزینه دولت در رای اعتماد مجلس به وزرا ادامه داد: بنده از معلمان و فرهنگیان عذرخواهی می‌کنم که نجفی به عنوان گزینه مناسب آموزش و پرورش رای نیاورد ولی امیدوارم رئیس جمهور سرپرستی قوی و هم‌تراز با نجفی را برگزیند و در هفته‌های آینده نیز گزینه‌های نهایی سه وزارتخانه بدون وزیر را انتخاب کند.

پیرموذن در پایان سخنان خود ترکیب اقتصادی کابینه یازدهم را ترکیبی ایده‌ال برای حل مشکلات اجتماعی جامعه توصیف کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما در کنار تعامل عزت‌خواهانه با دنیا باید به اقتصاد مولد بها دهیم تا شاهد تحقق حماسه اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/62004/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول