اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از اعضای گروه تفحص شهدا:

امروز ولایی بودن هنر می‌خواهد

یکی از اعضای گروه تفحص شهدا با بیان اینکه فرزندان شیعه همیشه مظلوم بودند، گفت: به سبب تغییر وضعیت امروز مذهبی و ولایی بودن هنر می‌خواهد.

امروز ولایی بودن هنر می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد میراضی ظهر امروز در یادوراه شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) منطقه صدف همدان با بیان اینکه چرا پیکر برخی از شهدا در مناطق عملیاتی باقی مانده است اظهار داشت: در بعضی از عملیات‌ها نیروهای نظامی موقعیت انتقال پیکر شهدا را نداشتند.

وی ادامه داد: شهدا ذخایر عالم امکان هستند و مشیت خدا بر این بوده که پیکر شهدا بعد از گذشت سال‌ها با ورود به خاک وطن زنگار از دل ما زدوده شود.

این رزمنده عضو گروه تفحص پیکر شهدا در ادامه به خاطره کشف و تفحص دو شهید در منطقه عملیاتی هورالعظیم اشاره کرد و ابراز داشت: در تیرماه 67 با پاتک آخر عراق مواجه شدیم که در این نبرد عراق احساس می‌کرد رمقی برای رزمندگان اسلام نمانده و به دنبال تغییر وضعیت شکست خود بود.

وی اضافه کرد: عراق در این عملیات به دنبال گرفتن اسیر بود و ما اسرای زیادی دادیم و عده‌ای از رزمندگان برای اینکه گرفتار عراقی‌ها نشوند خود را به آب زدند و خیلی از آنها در آب به شهادت رسیدند.

میراضی با بیان اینکه بعد از حمله آمریکا در سال 82 به عراق آب هور را برای استخراج نفت خشک کردند بیان داشت: ما در این منطقه بعد از خشک شدن هور با پیکر مطهر شهدای تک آخر مواجه شدیم.

وی افزود: در تفحص شهدا هر روز یک اسم رمزی که نام یکی از 14 معصوم است را انتخاب می‌کنیم چون برای تفحص پیکر شهدا باید عاشق بود و با دل کار کرد.

این عضو گروه تفحص شهدا اذعان کرد: در یکی از روزهای جمعه آخر سال 88 با رمز یا مهدی در منطقه هورالعظیم دو شهید را کشف کردیم که یکی از آنها پلاک نداشت.

وی تصریح کرد: با پیدا شدن شهید نخست به دنبال شهید دوم بودیم که با توسل به خود شهید، بلافاصله شهید دوم خود را نمایان کرد و پلاک او سالم بود.

میراضی در پایان گفت: امروز مذهبی بودن و ولایی بودن هنر می‌خواهد چون وضعیت تغییر کرده است.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول