اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:

خبرگزاری فارس به نظام ولایی و اعتقادی عشق می‏ورزد

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه خبرگزاری فارس به نظام ولایی و اعتقادی عشق می‏ورزد، گفت: فارس رسانه نخست من است و همواره از آن بازدید می‏کنم.

خبرگزاری فارس به نظام ولایی و اعتقادی عشق می‏ورزد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد نوروزیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، در نشستی صمیمانه با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس استان سمنان

در اتاق جلسات شهدای خبرگزاری فارس اظهار کرد: 17 مرداد، به مناسبت شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نام‏گذاری شده و این افتخاری برای جامعه خبری است که روز شهادت یک شهید عرصه خبر برای خبرنگاران به عنوان یادبود نام‏‌گذاری شده است و این توفیق شامل همه حرفه‏‌ها و فعالیت‏‌ها نمی‌‏شود.

نوروزیان افزود: همه دست‌‏اندرکاران جامعه خبری باید با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استعانت از بزرگان کشور و شهدای اسلام، کارشان را به دقت و به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان سمنان بسیار پرتوان، پرکار، باحوصله و پرشتاب به کار خود ادامه می‏‌دهند و این جای خوشحالی دارد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان اضافه کرد: خبرگزاری فارس در استان سمنان از نیروهایی جوان، پا به کار، متعهد و ارزشی در حوزه اطلاع‌‏رسانی بهره می‏‌برد و این بسیار پسندیده است.

نوروزیان گفت: بدون اغراق، نخستین سایتی که برای دریافت اخبار به آن مراجعه می‏‌کنیم، خبرگزاری فارس است؛ چرا که این خبرگزاری به‏‌روزتر و به‌‏زمان‏‌تر از سایت‏‌های دیگر و سایر رسانه‏‌هاست و هر موقع نیاز به خبری داشته باشیم که باید به سرعت به آن دسترسی یافت، به سایت خبرگزاری فارس مراجعه می‏کنیم.

وی افزود: خبرگزاری فارس بدون شک جزئی از نظام و رسانه‌‏ای ارزشی و متعهد است و تا امروز توانسته دین خود را به انقلاب و نظام اسلامی به خوبی ادا کند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: خبرگزاری فارس رسانه‏‏‌ای پرافتخار بوده که به نظام ولایی و اعتقادی عشق می‏‌ورزد و امیدواریم همه دست‏‌اندرکاران این رسانه در ادامه فعالیت‏‌های خود بیش از گذشته توفیق داشته باشند.

نوروزیان افزود: در نخستین حضورم در جامعه رسانه‏‌ای استان سمنان، از خبرگزاری فارس در این استان بازدید کردیم تا جایگاه این خبرگزاری در بین رسانه‏‌های استان مشخص شود.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان نیز در این نشست گفت: امروز حرفه خبرنگاری یکی از مشاغل ناامن و پردردسر در جهان شناخته می‏‌شود؛ حرفه‏‌ای که هر کدام از افرادی که از طریق آن امرار معاش می‏‌کنند، برای فردای خود و امنیت شغلی‏‌شان نگران بوده و از هیچ‏ حاشیه امنیتی برخوردار نیستند.

مرتضی مزینانی‏‌صفابین افزود: از آنجا که حرفه روزنامه‏‌نگاری یک شغل زنده و پویاست و قلم‏داران رسانه با عشق و فداکاری و از جان گذشتگی، شانه‏‌های خود را به بار سنگین مسئولیت روشن‏گری مردم سپرده‏‌اند و دفاع از حریم آزادی را در جان و قلب خود همواره روشن نگه می‏دارند، بالندگی مطبوعات و کار روزنامه‌‏نگاری و خبرنگاری در میهن اسلامی، بی‏وقفه ادامه داشته و استمرار خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در نگاه حرفه‏‌ای، خبرنگار فردی است که به نمایندگی از مردم، برای اطلاع‌‏رسانی سالم و بیان حقایق، عملکرد و رفتار تمام افراد جامعه مخصوصاً مسئولان و صاحب منصبان را زیر ذره‏‌بین قرار داده و به نقد و موشکافی آن می‏‌پردازد تا با شناخت نقاط ضعف و قوت به پیشبرد اهداف ملی و مردمی منتهی شود.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان افزود: در روزنامه‌‏نگاری حرفه‏‌ای غرب صحبت از بی‏‌طرفی و صحت اخبار می‏شود؛ اما در رونامه‏‌نگاری اسلامی بالاتر از آن یعنی اصل تقوا مطرح است و الگوی اسلامی روزنامه‏‌نگاری الگوهای غربی را به چالش می‏‌طلبد.

مزینانی‏‌صفابین افزود: مطبوعات اسلامی بدون روزنامه‏‌نگار اسلامی تحقق نخواهد یافت و خبرگزاری فارس در زمینه تربیت چنین خبرنگارانی گام برمی‏‌دارد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول