اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

مدعیان حقوق بشر از جنایتکاران حمایت می‌کنند

امام جمعه نیکشهر گفت: کسانى که ادعاى طرفدارى از حقوق بشر، دموکراسى و از اینگونه شعارهاى زیبا و رنگین بر زبان دارند، در عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند.

مدعیان حقوق بشر از جنایتکاران حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام احمد لطفیان‌سرگزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد الزهرا نیکشهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در کشور خود ما، حادثه‌ى مهم، تشکیل دولت جدید است که بحمدالله با همت مردم و تلاش همه‌جانبه، این خواسته‌ قانونى و سنت ملى با بهترین وجهى انجام گرفت و با انجام وظیفه‌اى که مجلس شوراى اسلامى نسبت به انتخاب وزراى صالح انجام داد، دولت تشکیل شد و دولت کارهاى بزرگ و مهمى را که بر عهده دارد، آغاز خواهد کرد.

امام جمعه نیکشهر افزود: امیدواریم توفیق الهى شامل حال رئیس جمهور و مسئولان اجرائى کشور باشد و همراهى مردم هم به آنها کمک کند، دعاى مردم هم کمک کند که بتوانند کارهاى بزرگى را که برعهده دارند به بهترین وجهى به انجام برسانند.

این مسئول با اشاره به اینکه در کشورهای اطراف ما حوادث تلخ و ناگواری رخ می‌دهد گفت: یکی از آن حوادث، حوادث فلسطین مظلوم است که بعد از گذشت 65 سال از اشغال رسمى فلسطین، هنوز ظلم و جور و اجحاف به آن ملت مظلوم به طور روزانه ادامه دارد؛ تخریب خانه‌ها، دستگیر کردن بى‌گناهان، جدا کردن فرزندان از پدران و مادران، انباشتن زندان‌ها از کسانى که بدون گناه در زندانند یا دوران محکومیت زندانى خود را سپرى کردند؛ و دردناک اینکه قدرتهاى مسلط غرب هم از آن جنایتکاران با همه‌ وجود حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: این یکى از مصیبت‌هاى دنیاى امروز کنونى است که از یک ظلم آشکار که مرکّب است از ده‌ها و بلکه صدها ظلم به طور متراکم، کسانى که ادعاى طرفدارى از حقوق بشر، از دموکراسى و از اینگونه شعارهاى زیبا و رنگین بر زبان دارند، اما در عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند!

خطیب نماز جمعه نیکشهر با اشاره به ادعای میانجی گری آمریکا در این مذاکرات ابراز داشت: آمریکا آشکارا در طرف غاصبان صهیونیست قرار دارد و دست پخت استکبار مطمئناً به ضرر فلسطینی‌ها خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دنیای اسلام در مقابل این ستمِ متراکم، لحظه‌ای کوتاه نیاید و عمل گرگ‌های درنده صهیونیست و حامیان بین المللی آنها را محکوم کنند.

لطفیان‌سرگزی با اشاره به خشنودی صهیونیست‌ها از اوضاع ناگوار مصر، عراق و دیگر کشورهای درگیر اختلاف و ناامنی، متذکر شد: سیاستمداران، گروه‌های سیاسی و قشرهای مختلف مردم عراق اعم از شیعه و سنی و کرد و عرب به عواقب خطرناک اختلاف داخلی توجه کنند و متوجه باشند جنگ داخلی زیر ساخت‌ها را نابود و آینده ملت‌ها را تباه می‌سازد.

انتهای پیام/75004/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول