اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

اکثر افراد کابینه افرادی توانمند هستند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس گفت: نگاهم به وزرای پیشنهادی مثبت است و اکثر افراد کابینه افرادی توانمند هستند.

اکثر افراد کابینه افرادی توانمند هستند

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: نگاهم به وزرای پیشنهادی مثبت است و اکثر آنان رأی می‌آورند و اگر مجلس به وزرا رأی اعتماد بدهد، قطعا وزرا باید پاسخگوی مردم باشند.

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای کابینه افرادی توانمند هستند، اظهار داشت: مجلس موضع‌گیری‌های خود را انجام می‌دهد و فضای مجلس برای تعامل با دولت است و با توجه به صحبت‌های موافقان و مخالفان به نکات خوبی دست یافته‌ایم.

حسینی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه‌های احتمالی نشان‌دهنده پویایی مجلس است، خاطر نشان کرد: مجلس دغدغه معیشت مردم را دارد و نظر نمایندگان بر مبنای تعامل با دولت برای بهبود شرایط اقتصادی است و وزرا باید سوابق ارزشمندی داشته باشند.

وزیر پیشنهادی کشور تجارب ارزشمندی دارد

حسینی اعلام کرد: موضوعات مربوط به فرهنگیان، شرایط جذب هیئت علمی، موضوع مین‌روبی منطقه، گرد و غبار، بیکاری، مشکلات اقتصادی و مشکلات صنعت و کشاورزی استان کرمانشاه را به وزرا انتقال داده‌ایم.

به گفته این مقام مسئول، کشاورزی استان کرمانشاه از مهم‌ترین موضوعات است و در راستای مکانیزه‌ شدن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و اگر اعتبار لازم در اختیار استان کرمانشاه قرار گیرد به چشم‌اندازهای توسعه می‌رسیم، چرا که پتانسیل خوبی در بخش کشاورزی و جوانان تحصیلکرده داریم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی کشور انسان موفقی است و تجارب ارزشمندی دارد و آمادگی کامل داریم که با وی همکاری کنیم.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول