اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد:

دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بروجرد برگزار می‌شود

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: دوازدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بروجرد برگزار می‌شود

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با بیان اینکه دوازدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار می‌شود، گفت: این آزمون در میان قرآن‌آموزان تعلیم یافته خواهر و برادر موسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز از وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این آزمون، ترویج فرهنگ و معارف قرآن در اجتماع و به ویژه کودکان و نوجوانان و داوطلبان آزاد است.

ارجمندی اضافه کرد: کسانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که دوره‌های آموزشی مفاهیم مقدماتی، سطح تکمیلی، سطح نوجوانان، دوره حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء، چهار جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، جزء 29 طرح قرآنی تابستانی 1447 تدبر، صرف مقدماتی و نحو مقدماتی را در موسسات فرهنگی قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد را فراگرفته باشند، همزمان با سراسر کشور در این آزمون شرکت کنند.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان از 20 مرداد ماه لغایت پنجم شهریور ماه می‌توانند به سایت http://www.gurancdu.ir/ مراجعه کنند و از این طریق اقدام به ثبت نام کنند و این آزمون روز جمعه 19 مهر ماه ساعت هشت و 30 دقیقه و آزمون جزء 29 ساعت 11 برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد بروجرد تصریح کرد: افرادی که در این آزمون بیشترین حد نصاب نمره و امتیاز را که 60 امتیاز از 100 امتیاز است، کسب کنند، گواهی قبولی معاونت امور قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول