اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

قهرمانی در آسیا نتیجه برنامه و تلاش فدراسیون بسکتبال بود

رئیس سابق هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک قهرمانی ایران در مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا، این موفقیت را نتیجه ‌تلاش و برنامه‌ریزی مدرن این فدراسیون دانست.

قهرمانی در آسیا نتیجه برنامه و تلاش فدراسیون بسکتبال بود

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار داشت: بسکتبال و والیبال تا اواخر دهه 80 میلادی به‌ صورت سنتی اداره می‌شدند و حتی در آسیا نیز موفقیت‌های چشمگیری نداشتند.

وی افزود: زمانی که افراد با برنامه وارد فدراسیون‌های والیبال و بسکتبال شدند و این رشته‌ها را به علم روز مجهز کردند، در عمل دیدیم که نه تنها در آسیا، بلکه در رقابت‌های جهانی نیز به موفقیت‌های بزرگ و قابل توجهی دست یافتیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: شناسایی افراد قد بلند و آموزش از سنین پایه، توجه به تیم‌های ملی در رده‌های نوجوانان و جوانان، برگزاری منظم اردوهای کوتاه‌مدت و بلندمدت، انجام بازی با تیم‌های صاحب سبک و بالاخره استفاده از مربیان با دانش سبب موفقیت‌های رشته بسکتبال شده و قهرمانی آسیا را برای سومین بار به همراه داشت.

وی به نقش پررنگ مشحون اشاره کرد و ابراز داشت: رئیس فدراسیون فعلی بسکتبال ایران از جنس این رشته بوده و زمانی که ریاست فدراسیون بسکتبال را برعهده گرفت، برنامه‌های مدرن خود را پیاده و عملا ایران را به قطب بسکتبال آسیا تبدیل کرد.

دبیری با بیان اینکه ثبات مدیریت زمانی جواب می‌دهد که همراه با برنامه باشد و خروجی برنامه نیز موفقیت‌های به دست آمده بود، اظهار داشت: نمی‌توان به صرف اینکه کسی یک یا دو دهه در مسند ریاست فدراسیون یا هیئتی باشد، وی را موفق نامید.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های کریم پاداش رئیس فعلی هیئت بسکتبال استان شاهد پیشرفت این رشته بوده و آذربایجان‌شرقی بتواند در لیگ برتر بسکتبال صاحب نماینده‌ای شود.

انتهای پیام/60001/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول