اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی انتشار گزارش تصویری فارس صورت گرفت

کمک به آشتی «شیما» با آینه/ نیکوکاران به یاری کودک مصدوم آمدند

در پی انتشار یک گزارش تصویری در خبرگزاری فارس درباره وضعیت جسمانی شیما دختربچه‌ای ۶ ساله که بر اثر آتش گرفتن چراغ نفتی از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید شده، برخی نیکوکاران کشورمان برای کمک‌ مالی در جهت بهبود وضعیت وی اعلام آمادگی کردند.

کمک به آشتی «شیما» با آینه/ نیکوکاران به یاری کودک مصدوم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این مجموعه عکس‌ها که با عنوان «شیما آیینه را دوست ندارد» از سوی احسان کمالی، عکاس ارزنده خبرگزاری فارس در خراسان شمالی در خبرگزاری فارس انتشار یافت که در پی آن ابراز احساسات مردم در اقصی نقاط را برانگیخت.

شیما که بیش از 70 درصد سوختگی از ناحیه سر و صورت داشته، اکنون در منطقه کالیمانی از توابع شهرستان مانه و سملقان زندگی می‌کند.

چهره شیما توسط جراحان پلاستیک قابل بازسازی بوده؛ لیکن خانواده وی قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستند که به طور حتم با سرازیر شدن کمک‌های نیکوکاران این دختر بچه در آینده نزدیک سلامتی خود را باز خواهد یافت.

پروفسور برنارد یاوی، رئیس مرکز جراحی کودکان بیمارستان ساینت ویسنت پاریس طی تماسی با موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره‌ امید که در پی انتشار عکس‌های خبرگزاری فارس از وضعیت شیما پیگیر درمان وی شده، نسبت به درمان وی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش فارس، قرار است این پزشک در آینده نزدیک برای جراحی پلاستیک شیما به ایران سفر کند.

همچنین نیکوکاران ایرانی طی تماس تلفنی با عکاس خبرگزاری فارس برای کمک به این دختر بچه اعلام  آمادگی کردند.

تنی چند از شهروندان ایرانی مقیم آلمان، عکاسان برخی از رسانه‌ها از جمله ایرنا، شماری از مردم نیکوکار از شهرهای مختلف نیز ضمن ابراز احساسات نسبت به شیما، کمک‌هایی را برای درمان وی اختصاص دادند.

عکاس خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برای درمان شیما شماره حسابی به نام وی در بانک پاسارگاد افتتاح شده است، گفت: تمام هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 160161 به نام شیما واریز کنند.

احسان کمالی اظهار کرد: استقبال مردم نوع‌دوست برای درمان شیما از زمان انتشار عکس‌ها در خبرگزاری فارس در حال افزایش بوده به گونه‌ای که تماس‌های شهروندان زیادی را از داخل و خارج از کشور برای کمک به این دختر بچه همه روزه داریم.

انتهای پیام/63002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول