اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

کارمندان نمونه صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند

فرماندار صومعه‌سرا از برگزاری مراسم تجلیل کارمندان نمونه این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.

کارمندان نمونه صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان، هفته گرامیداشت دولت و دفاع مقدس را از مناسبت‌های مهم کشور عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: شهدای دولت از افتخارات دولت و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: پروژه‌های ناتمام دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا باید با برطرف شدن نواقص آماده بهره‌برداری در هفته دولت شوند.

وی با بیان اینکه چارچوب اجرای برنامه‌های فرهنگی و غیر فرهنگی برای مدیران دولتی مشخص و معین است، یادآور شد: مدیران صومعه‌سرا طبق این چارچوب‌ها نسبت به آماده‌سازی و فضا سازی اداره‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و خیابان‌های این شهرستان بکوشند.

*کارمندان نمونه صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند

حسینعلی‌زاده، گلباران مزار شهدا، یادواره شهدای صومعه‌سرا، دیدار مسئولان با مردم در سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی را از جمله برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا در هفته دولت خبر داد و افزود: تمام مدیران صومعه‌سرا باید کارمندان برتر و فعال خود را در اسرع وقت به فرمانداری صومعه‌سرا برای برپایی مراسم تجلیل معرفی کنند.

*مدیران صومعه‌سرا به بهانه اعتبار از اجرای مسئولیت‌ها شانه خالی نکنند

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی نهادهای دولتی این شهرستان، متذکر شد: مدیران صومعه‌سرا به بهانه کمبود اعتبار از اجرای مسئولیت‌های فرهنگی و عمرانی خود شانه خالی نکنند.

وی تصریح کرد: برخی سهل‌انگاری در خدمت نباید به بهانه‌جویی در کمبود اعتبار مبدل شود.

حسینعلی‌زاده، دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته دولت را به صورت مشارکتی به اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا واگذار کرد.

*افتتاح 6 پروژه جهاد کشاورزی صومعه‌سرا در هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا در ادامه جلسه مذکور با اشاره به برنامه‌های این نهاد در هفته دولت، اظهار کرد: امسال بالغ بر شش پروژه عمرانی و زیرساختی حوزه کشاورزی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

احمد پادیاب، احداث شبکه‌های آبیاری، پروژه توسعه و مدرن‌سازی کارخانه‌های برنج‌کوبی و زیرسازی‌های کشاورزی را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

*تحویل 14 مسکن مددجویی کمیته امداد صومعه‌سرا

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا از افتتاح و تحویل 14 مسکن مددجویی این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.

علیرضا محمدی، پیشرفت فیزیکی مسکن‌های مددجویی مذکور را در مراحل پایانی آن دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی مددجویان در راستای رفاه حال محرومان و نیازمندان ساخته می‌شود.

به گفته وی، بالغ بر 170 میلیون تومان برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی مذکور هزینه شده است.

انتهای پیام/84003/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول