اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفت اسرائیل با حضور نماینده آمریکا در مذاکرات سازش

منابع صهیونیستی از وجود اختلافات بین اعضای تیم مذاکرات اسرائیلی اعم از «زیپی لیونی» وزیر دادگستری و «یتسحاق مولخو» نماینده نخست‌وزیر، خبر دادند.

مخالفت اسرائیل با حضور نماینده آمریکا در مذاکرات سازش

به گزارش خبرگزاری فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که بین لیونی و مولخو اختلاف وجود دارد بویژه اینکه لیونی درخواست کرده است مقری برای اداره مذاکرات جهت اتخاذ موضع اسرائیل، ایجاد شود اما مولخو با درخواست لیونی مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش مذاکرات سازش دیروز نیز در هتلی در قدس که نام آن را فاش نکردند، برگزار شد.

بر پایه این گزارش همچنین بین رژیم صهیونیستی و آمریکا بر سر حضور «مارتین اندیک» فرستاده آمریکا در جلسات مذاکرات اختلاف وجود دارد و در حالی که طرف فلسطینی درباره حضور اندیک در جلسات تردید دارد اما اسرائیل به شدت با حضور وی مخالف است و دلیل این مخالفت اسرائیل نیز مواضع آمریکایی است که بیشتر به موضع طرف فلسطینی نزدیک است تا اسرائیل و به عنوان مثال «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا پیش از این درباره تمرکز مذاکرات بر مرزهای سال 1967 سخن به میان آورد در حالی که اسرائیل با این اصل مخالفت می‌کند.

دور دوم مذاکرات فلسطینی-اسرائیلی روز گذشته به مدت 5 ساعت و بدون مشارکت «مارتن اندیک» فرستاده آمریکایی و به دور از چشم رسانه‌ها برگزار شد.

هاآرتص نوشت که جلسه مذاکرات حول محور اصول اساسی مذاکرات، دستور کار و موضوعاتی بود که قرار است در جریان مذاکرات مطرح شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول