اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

۵ ساعت مذاکرات ۲ طرف فلسطینی و اسرائیلی به دور از چشم رسانه‌ها

منابع صهیونیستی گزارش دادند دور دوم مذاکرات دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به مدت پنج ساعت به دور از چشم رسانه‌های خبری و بدون حضور فرستاده آمریکایی، در بیت‌المقدس برگزار شد.

۵ ساعت مذاکرات ۲ طرف فلسطینی و اسرائیلی به دور از چشم رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاٱرتص نوشت که دور دوم مذاکرات فلسطینی-اسرائیلی روز گذشته به مدت 5 ساعت و بدون مشارکت «مارتن اندیک» فرستاده آمریکایی برگزار شد.

این روزنامه افزود که جلسه مذاکرات حول محور اصول اساسی مذاکرات، دستور کار و موضوعاتی بود که قرار است در جریان مذاکرات مطرح شود.

یک مسئول اسرائیلی نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت که دور نخست مذاکرات جدی بود و دو طرف درباره برگزاری جلسه آینده طی روزهای آتی در رام‌الله و اریحا توافق کردند و احتمال مشارکت طرف آمریکایی در جلسه آینده مذاکرات نیز وجود دارد و این در حالی است که دو طرف فلسطینی و اسرائیلی ترجیح دادند که در جلسه نخست مذاکرات، طرف سومی از هیچ کشوری حضور نداشته باشد.

بر اساس این گزارش در این جلسه «زیپی لیونی» وزیر دادگستری و مسئول پرونده مذاکرات سازش با طرف فلسطینی و «یتسحاق مولخو» نماینده شخصی نتانیاهو و از طرف فلسطین نیز «صائب عریقات» مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان و «محمد اشتیه» حضور داشتند.

رژیم صهیونیستی در راستای ازسرگیری مذاکرات سازش متعهد شده است 104 اسیر فلسطینی که پیش از توافقنامه اسلو به اسارت درآمده‌اند، آزاد کند و در همین رابطه روز سه‌شنبه 26 اسیر را آزاد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول