اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره ارشاد استان یزد

از 90 خبرنگار استان یزد تجلیل شد

در آیینی با حضور برخی مسئولان استان یزد از 90 خبرنگار در 103 نشریه و خبرگزاری و همچنین سرپرستان مطبوعات سراسری در استان یزد تجلیل شد.

از 90 خبرنگار استان یزد تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع امام علی(ع) یزد برگزار شد، استاندار یزد در سخنانی در تجلیل از مقام خبرنگاران اظهار داشت: رسانه هرگز جای خود را به چیز دیگری نمی‌دهد و همواره جایگاه خود را در بین اقشار جامعه دارد.

محمدرضا فلاح‌زاده افزود: مطبوعات نقش رسانه ملی، وبلاگ‌ها، فضای مجازی و همه ابزار اطلاع‌رسانی را نیز می‌توانند ایفا کنند و حتی توانسته‌اند به جای کتاب نیز وارد زندگی بسیاری از مردم شوند.

وی با اشاره به نقش رسانه در تعلیم و تربیت در سطح جامعه بیان کرد: مقالات و مطالبی که در نشریات منتشر می‌شوند به نوعی حکم یک آموزشگاه را دارند و با معرفی نکات و آداب و فرهنگ در این عرصه نیز گام بر می‌دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه‌های استان طی سال‌های متمادی نقش پررنگی در عرصه پیشرفت استان در حوزه‌های گوناگون داشته‌اند، گفت: خبرنگاران در زمینه زیرساختی استان هم منتقد خوبی بوده‌اند و هم به خوبی تشویق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه و فرهنگ در سطح جامعه در هر برنامه‌ای که در استان انجام شده، تاثیر داشته‌اند و با همفکری و همراهی خود به صورت ویژه یاریگر مسئولان بوده‌اند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتقادات سازنده و موثری از سوی رسانه‌های استان بیان و منتشر شده است، افزود: در بسیاری از موارد، برخی از اصحاب قلم انتقاداتی داشتند که به روی چشم می‌گذارم و می‌پذیرم ضمن اینکه اینجانب هرگز جوابی ندادم و دخالتی هم نداشتم.

وی با اشاره به اینکه نباید از کسی کینه به دل داشت، بیان داشت: از صمیم قلب تمامی خبرنگاران و اصحاب جراید را دوست دارم و اگر با گفتاری موجب آزار کسی شده‌ام طلب حلالیت می‌کنم.

این مقام مسئول از خبرنگاران و اصحاب قلم خواست در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند همواره تکلیف الهی را  مدنظر داشته باشند و بر اساس دستورات دینی و اسلامی قلم بزنند.

به گزارش فارس، در این آیین از 90 خبرنگار استان با تقدیم لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/90004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول