اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش پالایشگاه جم خبر داد

برگزاری 40 دوره آموزشی تخصصی در پالایشگاه جم

مسئول آموزش پالایشگاه جم از برگزاری 40 دوره آموزشی تخصصی در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری 40 دوره آموزشی تخصصی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رحیمی حیاتی پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری سمینار آموزشی در شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه جم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی کارکنان و مدیران اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دوره‌های آموزشی و تخصصی‌تر کردن آموزش‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

مسئول آموزش پالایشگاه جم با اشاره به برگزاری سمینار ارتقای بهره‌وری در جم خاطرنشان کرد: سمینار آموزشی "نقش آموزش در ارتقاء بهره‌وری سازمان " با حضور جمعی از کارکنان و مدیران شرکت با موفقیت اجرا شد.

رحیمی حیاتی تصریح کرد: این سمینار یک روزه را دکتر سپهری استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران تدریس می‌کرد و مورد استقبال شرکت کنندگان نیز قرار گرفت.

وی بیان داشت: آشنایی با فرایند کلی آموزش و نقش محوری آن در بهره‌وری سازمان و همچنین لزوم توجه بیشتر مدیران به امر آموزش از جمله نکات مطرح شده در این  سمینار بود.

این مسئول گفت: مقایسه آموزش در وزارت نفت با دیگر سازمان‌ها نیز از دیگر مواردی بود که بسیار مبسوط به آن پرداخته شد.

رحیمی حیاتی افزود: در این سمینار همچنین مقایسه‌ای نیز در مورد آموزش در کشور ما با دیگر کشورهای جهان توسط استاد مدعو تشریح شد و نسبت نتایج بهره‌وری آموزشی و تاثیر آن در خروجی سازمان‌های مختلف نیز ارائه شد.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود بر اساس گزارش این اداره تا پایان ماه جاری 6 دوره آموزشی در شرکت برگزار شود که بیشتر آنها تخصصی و در محل اداره آموزش خواهد بود.

مسئول آموزش پالایشگاه جم از برگزاری 40 دوره آموزشی تخصصی در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: بسیاری از این دوره‌ها در 5 ماه ابتدایی برگزار شده و مابقی نیز در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول