اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخالفت با درخواست مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان

خواسته جواهری برای بهره‌برداری از نقش جهان روی زمین ماند

در شرایطی که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ورزشگاه نقش جهان در هفته جاری و با حضور وزیر خبر داده بود، با وجود سفر عباسی به اصفهان این اتفاق انجام نمی‌شود.

خواسته جواهری برای بهره‌برداری از نقش جهان روی زمین ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان هفته گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی، عنوان کرد که در هفته جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان فاز نخست ورزشگاه نقش جهان به بهره‌برداری می‌رسد.

با اعلام اداره ورزش و جوانان استان اصفهان قرار است روز سه شنبه وزیر ورزش و جوانان به اصفهان سفر کرده و در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا می‌کند تا بازدیدی از روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان داشته باشد، اما بحثی در مورد بهره‌برداری از ورزشگاه نشده است.

مهلت زیادی تا زمان تکمیل نهایی ورزشگاه نقش جهان مانده و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن و در صورت تزریق بودجه مورد نیاز، این ورزشگاه تا پایان سال جاری نیز آماده بهره‌برداری نخواهد شد و در صورتی نیز که قرار به بهره‌برداری بود، بخش‌هایی همانند چمن، پیست تارتان، اسکوربورد و بخشی از صندلی‌ها آماده بود.

به نظر می‌رسد جواهری اصرار زیادی برای بهره‌برداری از بخش‌های آماده شده و به قول خودش فاز نخست ورزشگاه داشت، اما گویا این خواسته با مخالفت‌هایی همراه شده و اجازه بهره‌برداری داده نشده است.

در آستانه تغییر و تحولات وزارت ورزش و جوانان و احتمال تغییر در پست مدیرکلی ورزش اصفهان، طبیعی است که جواهری به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته تمایل به ثبت نامش در لیست بهره‌برداران از نقش جهان داشته باشد اما مشخص نیست که تمایل وی برای بهره‌برداری با مخالفت چه کسی یا کسانی مواجه شده تا حضور وزیر در اصفهان صرفاً به منظور بازدید از روند تکمیل ورزشگاه باشد، ضمن اینکه این سوال مهم نیز وجود دارد که چرا با وجود قطعی نبودن، جواهری از افتتاح نقش جهان خبر داد.

با این حال حضور وزیر ورزش در اصفهان فرصت مغتنمی است تا بسیاری از ابهامات به وجود آمده در این مسئله منتفی شود.

انتهای پیام/63006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول