اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل:

طرح سفیران مهر متوازن‌سازی مصارف است/به خاطر بدهی سعی نکردیم آبروی فردی برود

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: طرح سفیران مهر که همان متوازن‌سازی مصارف بانکی است با هدف ارائه خدمت به هموطنان و مشتریان ماندگار بانک مهر اقتصاد در دستور کار اجرایی است.

طرح سفیران مهر متوازن‌سازی مصارف است/به خاطر بدهی سعی نکردیم آبروی فردی برود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور صبح امروز در نشست مسئولان و مدیران بانک مهر اقتصاد در اردبیل اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و حفظ آرامش و راحتی آنها پنج شعبه ملکی خودمان را به 9 مورد شعبه ملکی افزایش دادیم و به جهت عملکرد خوب استان سال گذشته مجوز راه‌اندازی شعبه دانش اردبیل را دریافت کردیم و امسال شاهد راه‌اندازی این مجموعه بودیم.

وی با بیان اینکه با 12 شعبه و دو باجه بانکی در مرکز استان و شهرستان‌ها در حال ارائه خدمات به هموطنان هستیم، خاطرنشان کرد: طرح یکسان‌سازی کل شعبات استان اردبیل در دستور کار ما بوده است و در کنار آن در پرداخت تسهیلات و مصارف سعی کردیم به یک تعادل و توازن واقعی برسیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل یادآور شد:‌ بانک مهر اقتصاد تنها بانک در کشور است که 70 درصد منابع جذب شده را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده و با اجرای طرح سفیران مهر سعی کردیم یک متوازن‌سازی مصارف و روان‌سازی پرداخت تسهیلات به مردم را شاهد و ناظر باشیم.

پاشاپور‌ گفت: ما از تمام فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به جد حمایت می‌کنیم و در حد توان در‌صدد تامین نقدینگی آنها هستیم که در این زمینه و در قالب طرح سفیران مهر تصمیم گرفتیم با تهیه و چاپ حواله به صورت چهره به چهره به سراغ مشتریان برویم و در این ارتباط موفق شدیم با 53 اداره در مرکز استان و شهرستان‌ها، جوامع صنفی و کارخانه‌‌ها و مجموعه‌های تولیدی تفاهم‌نامه همکاری ببندیم تا پرداخت تسهیلات با نرخ مناسب و همچنین پرداخت سود به سپرده مردم و مشتریان عمده را انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: در کنار افزایش سود سعی کردیم پرداخت تسهیلات به شکل آسان انجام شود و هدف اصلی از اجرای طرح سفیران مهر که مورد الگوبرداری سایر استان‌ها قرار گرفته متوازن‌سازی مصارف است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل به اقدام خداپسندانه دیگر این بانک اشاره کرد و بیان داشت: افرادی که به شکل‌های مختلف قادر به بازپرداخت بدهی خود نبوده‌اند و به ناچار باید ملکشان را تخلیه می‌کردند اواخر سال گذشته اولین بار در کشور موفق شدیم طرحی را اجرا کنیم که بر اساس آن این املاک به قیمت ناچیز به خود آن فرد اجاره داده می‌شد تا هم فرد مجبور به تخلیه واحد مسکونی نمی‌شد و هم به نوعی آبروی او حفظ می‌شد که این کار خداپسندانه برای ما نیز مفید بوده که در نگهداری و حفظ املاک تاثیر بسزایی داشته است.

پاشاپور به راه‌اندازی کمیته وصول مطالبات موفق اشاره کرد و افزود: در جهت وصول مطالبات موفق افرادی که قادر به پرداخت بدهی خود نبودند و حفظ آبرو و حرکت آنها بانک مهر اقتصاد طرح ابتکاری و الگویی را ارائه کرد تا در یک هم‌اندیشی و تعامل بدون مراجعه به مراجع قضایی این مطالبات در رایزنی مشترک پرداخت شود.

وی تصریح کرد: حاصل همت و تلاش ما تحقق 100 درصدی برنامه‌های ابلاغی بود که بر همین اساس از رتبه 27 کشوری در شاخص جذب منابع و فعالیت‌های انجام شده توانستیم به رتبه دوم برسیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل از کسب رتبه نخست در متوازن‌سازی مصارف، کاهش قابل توجه مطالبات معوق و مهمتر از همه حفظ آبرو و شان مشتریان خبر داد و گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم واقعاً برای ما لذت‌بخش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پاشاپور در پایان سخنان خود به تغییر وضعیت موسسه مهر به بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و ابراز داشت: این تبدیل و تغییر وضعیت مراحل پایانی و فروش سهام را پشت سر می‌گذارد و ما امیدواریم به زودی شاهد فعالیت رسمی بانک مهر اقتصاد باشیم.

انتهای پیام/62005/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول