اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد

پرداخت یک‌میلیارد تومان زکات فطریه به کمیته امداد فارس

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود، مردم متدین و نیک‌اندیش این استان یک‌میلیارد تومان زکات فطریه به این نهاد پرداخت کنند.

پرداخت یک‌میلیارد تومان زکات فطریه به کمیته امداد فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی فارس، محمد بدری اظهار داشت: پهناور بودن این استان باعث شده تا دریافت زکات فطریه ادامه داشته باشد که تاکنون 700 میلیون تومان جمع‌آوری شده که در حال افزایش است.

وی به تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در این استان اشاره و تصریح کرد: 700 پایگاه برای دریافت فطریه فعال بود که از این تعداد 100 پایگاه در شهرستان شیراز قرار داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان فارس ادامه داد: تاکنون مردم مومن شهرستان‌های شیراز، نی ریز و فسا به ترتیب با پرداخت 100، 60 و 50 میلیون تومان زکات فطریه بیشترین پرداختی را به خود اختصاص داده‌اند.

بدری با قدردانی از مردم متدین و نوع‌دوست فارس که مانند همیشه با  همراهی و همیاری خود کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان را در یاری رساندن به نیازمندان و محرومان کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها با استفاده از بانک اطلاعاتی نیازمندان که در کمیته امداد موجود است و همچنین مددکاران پرتلاش در سریع‌ترین زمان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی همچنین میزان دریافتی کفارات را 32 میلیون تومان بیان و پیش‌بینی کرد که این مبلغ نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول