اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاید نقش جهان 60 سال آینده تکمیل شود

ایران‌نژاد: رحیمی حق دارد سپاهان را به یزد ببرد/ مغرور نشده‌ایم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر رحیمی بازی‌های سپاهان را به یزد انتقال دهد، حق دارد.

ایران‌نژاد: رحیمی حق دارد سپاهان را به یزد ببرد/ مغرور نشده‌ایم

محسن ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از شکست برابر تراکتور با ریکاوری مناسبی که داشتیم در حال حاضر از شرایط جسمی و روحی و روانی خوبی برای برگزاری دیدار با فجر برخورداریم.

وی با اشاره به بازی هفته پنجم تیمش برابر فجر تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم شیرازی در چهار بازی گذشته خودش نتوانسته امتیازی را کسب کند و در دیدار مقابل ما نیاز به امتیاز دارد که این می‌تواند کار ما را در بازی برابر این تیم بسیار سخت کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به بازیکنان خوبی که از لحاظ اسمی سپاهان جذب کرده آیا بازیکنان مغرور نشده‌اند؟ گفت: نمی‌توان گفت تیم ما مغرور شده است، در فوتبال یک روز خوب وجود دارد و یک روز بد که این موضوع در فوتبال امری طبیعی است.

ایران‌نژاد در پاسخ به سئوال دیگری که نظر شما در مورد اینکه رحیمی مدیرعامل باشگاه در نامه‌ای به تاج گفته بازی‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در شرایط میزبانی بجای ورزشگاه فولادشهر، ورزشگاه نقش جهان و در صورت آماده نشدن این ورزشگاه با احتمال ضعیف ورزشگاه یزد معرفی و اعلام گردد، چیست، ادامه داد: پس از سالیان درازی که هنوز این ورزشگاه ساخته نشده انجام چنین اقدامی طبیعی است، مگر ساخت یک ورزشگاه چند سال باید طول بکشد.  

وی با بیان اینکه نقش جهان یک پروژه ملی است، تأکید کرد: با توجه به اینکه ایران قصد دارد میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را بر عهده بگیرد تکمیل این ورزشگاه امری الزامی است که به ورزش کشور کمک می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ما بازیکنان دوست نداریم بازی‌های سپاهان در شهر یزد برگزار شود، اما تابع تصمیمات مسئولان باشگاه هستیم و رحیمی هم قصد دارد با این کار به مسئولان نشان دهد که این پروژه نقش جهان باید هرچه سریع‌تر ساخته شود.

ایران‌نژاد ابراز کرد: 20 سال است که قصد دارند یک ورزشگاه را بسازند و شاید تا 60 سال آینده ورزشگاه نقش جهان تکمیل شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم این پروژه هرچه سریع‌تر ساخته شود.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول