اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خبر داد

پرداخت مستمری به بیش از 29 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پرداخت مستمری به 29 هزار و 809 خانوار این نهاد خبر داد.

پرداخت مستمری به بیش از 29 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره پنجم کمک معیشت مددجویی (مستمری مردادماه) مددجویان کمیته امداد استان بوشهر به صورت متمرکز و از طریق اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امسال مبلغ 71 میلیارد و 733 میلیون ریال مستمری به حساب 29 هزار و 809 خانوار مددجوی امداد و طرح شهید رجایی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از اطعام و افطاری سه هزار مددجوی شهرستان جم در ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان با مساعدت‌های نیکوکاران و خیران سفره اطعام و افطاری برای سه هزار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد برپا شد.

محبی متذکر شد: در این ماه کمک‌های مردمی در شهرستان جم بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال بوده که 255 میلیون ریال آن نقدی و مابقی کالا بوده است.

وی با بیان اینکه در تنگستان 160 میلیون ریال فطریه جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: این نهاد با مشارکت مساجد و با استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و نذورات مبلغ 160 میلیون ریال فطریه و کفارات و نذورات مردمی را جمع‌آوری کرد که بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در پایان از راه‌اندازی کاروان نیکوکاری جهاد رمضان در دشتی خبر داد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برپایی سفره‌های افطاری و توزیع سبدهای غذایی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت است که این برنامه امسال با همکاری جمعیت هلال احمر و در قالب طرح کاروان نیکوکاری جهاد رمضان برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول