اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس کل بیمه مرکزی ایران

امیر خاکی رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان شد

امیر خاکی با حکم رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های استان گلستان منصوب شد.

امیر خاکی رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر خاکی رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود در گرگان اظهار داشت: باید با تلاش و فعالیتی که انجام می‎دهیم جایگاه اقتدار، ابهت و عظمت شرکت‎های بیمه‎ای در گلستان جلوه‎گر شود.

وی با اشاره به عدد نجومی درآمد شرکت‎های بیمه‎ای در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت‎هایی که پرداخت می‎شود شرکت‎های بیمه‎ای لب پرتگاه قرار دارند.

*نگاه مردم و مسئولان نسبت به شرکت‎های بیمه‎ای خوب نیست

رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان با ابراز نارضایتی از اینکه نگاه مردم و مسئولان نسبت به شرکت‎های بیمه‎ای خوب نیست، بیان داشت: در این راستا خرده‎ای به مردم و مسئولان وارد نیست چراکه باید خودمان به ایجاد و راه‎اندازی یک تشکل اقدام کنیم تا عیب‎ها و نقایص شناسایی شوند و شعارمان نیز بر مبنای پرداخت خسارات به نحو مطلوب به مردم باشد.

خاکی از همکاران خود خواست تا در ارتقاء صنعت بیمه تلاش کنند و ادامه داد: شیوه مدیریتی اینجانب تاکنون چنین بوده که آثار نیکی بر جای بگذارم و این انتظار وجود دارد تا همه در تحقق اهداف بلند صنعت بیمه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت در شورای هماهنگی مزایای مادی ندارد، خاطرنشان کرد: این مسئولیت یک زحمت افتخاری است که مسئولیت ما را در جامعه سنگین‎تر می‎کند و اراده ما بر این است که شورای هماهنگی استان را طوری طراحی و برنامه‌ریزی کنیم تا عملکرد آن ارتقاء پیدا کند.

برای برخورداری از شورای هماهنگی موفق باید صمیمیت و همدلی حاکم شود

رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان با بیان اینکه بیمه مرکزی، شرکت‎های بیمه و مسئولان جزو ارکان ما محسوب می‎شوند، افزود: برای برخورداری از شورای هماهنگی موفق لازم است بارقه صمیمیت و همدلی حاکم شود نه اینکه سردی و رخوت در این حوزه نفوذ کند که امیدواریم در آینده‎ای نزدیک شاهد رشد و تعالی این حوزه در اجتماع باشیم.

*تمام منازل مسکونی گلستان زیرپوشش بیمه آتش‎سوزی قرار گرفتند

رئیس سابق شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان از بررسی مشکلات صنعت بیمه طی سال‎های فعالیت خود خبر داد و گفت: جزو اندک استان‎هایی هستیم که تمام منازل مسکونی را زیرپوشش بیمه آتش‎سوزی قرار دادیم.

حمیدرضا حجازیان در خصوص خسارات سیلاب به مردم گلستان خاطرنشان کرد: با پیگیری‎هایی که صورت گرفت توانستیم در کمتر از دو ماه اقدام کنیم.

وی در پایان برای امیر خاکی رئیس جدید شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/83001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول