اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش 6 درصدی کشفیات سرقت‌ در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: چهار ماهه نخست امسال کشفیات در حوزه سرقت‌های مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است.

افزایش 6 درصدی کشفیات سرقت‌ در آذربایجان غربی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در رابطه با بحث قاچاق کالا، خودروهای شاسی بلند فاقد اصالت و مجرمان فراری طرحی توسط پلیس اجرا شد که در این طرح 337 راس احشام قاچاق کشفیات صورت گرفت.

وی ادامه داد: 17 هزار و 558 البسه قاچاق، 102 هزار و 522 پاکت سیگار و یک میلیون و 13 هزار و 515 قلم داروی غیر مجاز در این طرح کشف شد و 58 دستگاه از خودروهایی که فاقد اصالت بوده شناسایی و توقیف شده و 129 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

شرفی ابراز داشت: در زمینه سرقت سارقان اماکن خصوصی و باغ‌ها، سارقان داخل خودرو، سارقان منزل، سرقت‌های همراه با خشونت و زورگیری، کیف‌قاپی، مال خران و سارقان موتورسیکلت سوار طرحی با عنوان طرح پاکسازی محله اسلام‌آباد و وکیل‌آباد توسط پلیس اجرا شد و پلیس در این زمینه ورود پیدا کرد و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال کشفیات در حوزه سرقت‌های مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است، اذعان کرد: افزایش کشفیات در برخی از مولفه‌ها متفاوت بود به عنوان مثال در کشف زورگیری‌ها 107 درصد افزایش کشفیات، سرقت به عنف 70 درصد افزایش کشفیات و سایر سرقت‌ها 60 درصد افزایش کشفیات صورت گرفته است.

شرفی اضافه کرد: 16 فقره باند سرقت احشام شناسایی شد که عمدتا در شهرهای سقز و اشنویه اتفاق افتاده بود که پلیس با اقدامات مناسب امنیت به حوزه حشم‌داری مردم در این مناطق آورد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: یک‌هزار و 661 نفر سارق و 33 نفر مال خر دستگیر شدند و جمعا سه میلیارد تومان ارزش اقلام مسروقه از این افراد بود که شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری طرح‌هایی را اجرا کردیم، ابراز داشت: یکی از این طرح‌ها طرح مبارزه با اراذل و اوباش بود که در این زمینه 69 نفر دستگیر شدند و این طرحی است که باید به طور مستمر انجام شود.

انتهای پیام/61005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول