اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد بیان کرد

کوتاهی در معافیت مالیاتی شرکت‌های حامی ورزش

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد با انتقاد از برخورد دارایی در زمینه معافیت مالیاتی شرکت‌های حامی ورزش گفت: در معافیت مالیاتی شرکت‌های حامی ورزش کوتاهی می‌شود.

کوتاهی در معافیت مالیاتی شرکت‌های حامی ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد عشقان‌ملک شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: بر اساس تعریف قانون، آن دسته از شرکت‌هایی که در هر رشته ورزشی حمایت می‌کنند و برای ورزش هزینه می‌پردازند باید در پرداخت بخشی از مالیات معاف باشند که متاسفانه تاکنون برای گلساپوش اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه 25 درصد از درآمد شامل مالیات می‌شود ادامه داد: متاسفانه هزینه‌هایی که برای امر ورزش پرداخت می‌شود دیده نشده ضمن اینکه از درآمد کسر می‌کنند، مالیات را به صورت تمام و کمال از شرکت می‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد افزود: البته دارایی می‌گوید باید 75 درصد از هزینه ورزش را به حساب ادارات ورزش در استان واریز کرد و بعد با ارائه فاکتور و سند این هزینه را دریافت کنیم.

وی با انتقاد از این موضوع گفت: این‌کار عاقلانه نیست که پول را به کسی دیگر بدهیم و بعد کم‌کم پس بگیریم و برای هزینه‌ها استفاده کنیم که اگر اعتباری موجود باشد خودمان خرج می‌کنیم.

عشقان‌ملک همچنین با انتقاد از عملکرد اداره دارایی بیان داشت: برخورد نامناسب برخی اشخاص در امور مالیاتی واقعا زننده است و به نظر می‌رسد همین مسائل هم تاحدی باعث فاصله صنایع با ورزش شده باشد.

وی اضافه کرد: برخی از تیمداری تشکر‌ می‌کنند و برخی هم می‌گویند اگر شرکت پول نداشت تیمداری هم نمی‌کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد در بخشی از سخنان خود به تشریح وضعیت تیم پرداخت و گفت: تیم ساحلی گلساپوش برای ششمین سال متوالی در لیگ برتر کشور حضور دارد و با توجه به بومی بودن این تیم زمینه و پتانسیل خوبی در فوتبال ساحلی کشور فراهم شده است.

وی ادامه داد: گلساپوش با برنامه‌ریزی پنج ساله به نتیجه رسید و امسال هم در نیم‌فصل به مقام قهرمانی رسید.

مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد از شروع رقابت‌های نیم‌فصل دوم در ابتدای این هفته خبر داد و گفت: گلساپوش در این هفته استراحت داشت و نخستین بازی را در هفته دوم در روز جمعه انجام می‌دهد.

عشقان‌ملک اضافه کرد: شکل‌گیری گلساپوش با هدف تیمداری و باشگاه‌داری نبوده و اکنون نیز ادعایی برای تیمداری نداریم بلکه هدفی فراتر از تیمداری با شرکت در ورزش برای باشگاه ترسیم شده است.

وی افزود: هدف از تاسیس باشگاه گلساپوش انجام کاری برای جوانان و رشد و تعالی آنها بوده که به لطف خداوند تا حد مطلوبی به این نتیجه رسیده‌ایم و امید است بتوانیم با حمایت از جوانان از بیراهه رفتن آن‌ها در حد توان جلوگیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد در ادامه با تقدیر از خبرنگارانی که در عرصه ورزش حضور دارند بیان کرد: موفقیت گلساپوش یزد هم به کار خبرنگاران بسته است.

وی خبرنگاران را خون در رگ‌های جامعه دانست و گفت: اگر خبرنگاران در جامعه نباشند این جامعه نمی‌تواند آنگونه که باید زنده و پویا باشد و تحرک داشته باشد.

عشقان‌ملک خواستار بیان انتقادات و پیشنهادات از سوی خبرنگاران برای پیشبرد بهتر اهداف باشگاه گلساپوش یزد شد و افزود: نقد و انتقادات خبرنگاران در امر ورزش سازنده است چراکه اصحاب قلم از زاویه‌ای می‌بینند که سایرین آن را نمی‌بینند.

انتهای پیام/90004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول