اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد

تحویل بیش از 23 هزار فقره کارت ملی ‌در سوادکوه

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی از تحویل 23 هزار و 879 فقره کارت ملی تا پایان تیرماه 92 برای مردم سوادکوه شمالی خبر داد.

تحویل بیش از 23 هزار فقره کارت ملی ‌در سوادکوه

مریم خاوری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به خدمات اینترنتی ثبت‌احوال، گفت: سامانه شناسنامه و کارت‌های ملی مفقودی از دیگر خدمات اینترنتی ثبت‌احوال به مردم است که افراد در صورت ضرورت نیز می‌توانند از این خدمت بهره‌برداری کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه با وارد کردن شماره ملی و کد امنیتی سامانه می‌توان مدارک مفقود شده را جست‌وجو کرد، افزود: آدرس اینترنتی سامانه ثبت‌احوال www.sabteahval.ir برای خدمات اینترنتی به متقاضیان فعالیت می‌کند.

وی از تحویل 23 هزار و 879 فقره کارت ملی تا پایان تیرماه 92 برای مردم سوادکوه شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد کارت شناسایی ملی از ابتدای طرح صدور کارت شناسایی ملی بوده است.

خاوری‌نژاد به صدور کارت ملی‌المثنی برای مردم اشاره کرد و گفت: 666 فقره کارت ملی‌المثنی ناشی از مفقودی در سوادکوه شمالی صادر شده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی به تعداد کارت شناسایی ملی تعویضی در سوادکوه شمالی اشاره و تصریح کرد: تعداد 512 فقره کارت ملی برای تعویض ناشی از تغییر نشانی و تغییرات سجلی در این شهرستان صادر شده است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول