اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 مرداد تا 1 شهریور

نمایشگاه تخصصی مبلمان در رشت برپا می‌شود

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان رشت از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان از 28 مرداد تا اول شهریور در این شهر خبر داد.

نمایشگاه تخصصی مبلمان در رشت برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌امیر مستوفیان عصر امروز در جمع اعضای اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان این شهرستان برپایی نمایشگاه تخصصی مبل را طبق درخواست مجمع امور صنفی شهرستان رشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور برای نخستین بار توسط اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان شهرستان رشت برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه با همکاری یک شرکت نمایشگاهی برگزار می‌شود.

به گفته وی، نخستین نمایشگاه تخصصی و فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی، مبلمان اداری و آموزشی به منظور حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان استانی و عرضه مستقیم و بی‌واسطه کالا برای عموم برگزار می‌شود.

مستوفیان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در استان یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی برای بخش تولید و فروش است که در چنین نمایشگاه‌هایی تولیدکنندگان با تعامل با یکدیگر و رایزنی با فروشندگان آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی، برگزاری نشست‌های تخصصی و همگام با صنعت مبلمان در راستای تقویت ظرفیت‌های موجود این بخش را از اقدام‌های نمایشگاه مذکور ذکر کرد و یادآور شد: این نشست‌ها موجب خروجی مناسبی از توانمندی صنعت مبلمان استان می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان شهرستان رشت ادامه داد: این اتحادیه با زیرپوشش قراردادن 600 واحد صنفی دارای پروانه کسب که 300 واحد در بخش تولیدی فعالیت دارند یکی از قطب‌های مهم اقتصادی مرکز در حوزه اصناف قلمداد می‌شود.

به گفته وی، اکنون حدود 2 هزار نفر کارگر در واحدهای تولیدی و صنفی دارندگان پروانه کسب اتحادیه مذکور در زمینه سازندگان دکوراسیون چوبی، کابینت‌سازان چوبی، سازندگان فرآورده‌های چوبی و نجاران، تولیدکنندگان لوازم چوبی، مبل‌فروشان و تولیدکنندگان مبل، فروشندگان چوب، واحدهای پرس‌ در، چوب‌بری‌ها، درودگران و درب و پنجره سازان چوبی مشغول به کار هستند.

مستوفیان با بیان اینکه ‌اکنون به لحاظ طراحی و کیفیت واحدهای تولیدی زیرپوشش اتحادیه در بازار مصرف با استقبال مشتریان مواجه هستند، خاطرنشان کرد: ما برای بهبود شرایط و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش می‌کنیم.

وی مکان برپایی نمایشگاه تخصصی و فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و آموزشی را در مکان ساختمان وارش واقع در رشت‌ـ بلوار مدرس ‌ـ جنب ساختمان آتش‌نشانی‌ ـ ساختمان وارش عنوان کرد.

 این مسئول متذکر شد: نمایشگاه تخصصی مبلمان به مدت پنج روز از 28 مرداد جاری تا اول شهریور برپا می‌شود.

انتهای پیام/2300/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول