اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز ‌200 هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی جذب کرد

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز موفق به جذب 200 هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شده است.

شهرداری تبریز ‌200 هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با تأکید بر اینکه تنها راه تسریع روند توسعه شهری و دستیابی به توسعه پایدار تبریز در بلند مدت حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، موفقیت چند سال اخیر شهرداری در این بخش را مرهون حمایت‌های دلسوزانه تمام مسئولان شهری و استانی دانست و خواستار تداوم این حمایت‌ها در آینده شد.

وی افزود: در سایه برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی سال‌های اخیر، شهرداری تبریز علاوه بر کسب متوالی رتبه برتر سرمایه‌گذاری کشور در بین کلان‌شهرهای دیگر طی 6 سال گذشته، موفق به جذب 200 هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شده که این حجم از سرمایه‌گذاری‌ها علاوه بر زمینه‌سازی برای آبادانی شهر، درآمدی پایدار برای سال‌های آینده تبریز نیز ایجاد کرده است.

نوین در عین حال ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن شورای اسلامی چهارم تبریز، روند حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های عمران شهری همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام/60002/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول