اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

انجام 29 عملیات اطفا و امداد توسط آتش‌نشانی قم

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم از انجام 29 مورد عملیات اطفاء حریق، امداد رسانی و نجات طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

انجام 29 عملیات اطفا و امداد توسط آتش‌نشانی قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد عملیات انجام شده در 48 ساعت گذشته توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی قم اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته 29 مورد عملیات گوناگون شامل نجات، اطفاء حریق و ایمن‌سازی انجام شد.

وی با تبیین عملیات‌های انجام شده تصریح کرد: شش مورد از عملیات‌های انجام شده به عملیات نجات، 12 مورد به عملیات اطفاء حریق و 11 مورد به ایمن‌سازی اختصاص داشت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم افزود: از شش مورد عملیات نجات دو مورد آن مربوط به رهاسازی از آسانسور، یک مورد مربوط به گیر کردن انگشت کودک داخل قیف پلاستیکی، یک مورد مربوط به محفوظ شدن کودک داخل منزل، یک مورد سقوط پراید داخل کانال پردیسان و یک مورد مربوط به سقوط کارگر در پروژه مونوریل بود.

این مسئول در توضیح سقوط خودروی پراید داخل کانال پردیسان افزود: در اثر سقوط یک دستگاه خودروی پراید در کانال پردیسان سرنشین این خودرو مصدوم شد و توسط مأموران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

جعفری با اشاره به سقوط کارگر در محل اجرای پروژه مونوریل بیان داشت: سقوط کارگر از قسمت سقف‌گذاری ایستگاه‌های مونوریل منجر به شکستگی از ناحیه سر کارگر شد و با اعزام نیروهای آتش‌نشانی مصدوم به پایین منتقل شده و به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

وی همچنین از انجام 12 عملیات اطفاء حریق خبر داد و متذکر شد: پنج مورد از این عملیات‌ها مربوط به حریق ضایعات، دو مورد مربوط به حریق خودرو، دیگر موارد مربوط به منزل، اتاقک کامیون و... بوده است.

این مسئول به عملیات‌های ایمن‌سازی اشاره کرد و اذعان داشت: عملیات‌های ایمن‌سازی شامل رهاسازی گربه، صید مار، کندوی زنبور وحشی، بازگشایی درب خودرو، قطع آژیر، نشت بنزین از خودرو و سقوط کابل برق بود.

انتهای پیام/2258/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول