اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز آغاز شد

شهرام دبیری: با شمسایی به قهرمانی ایران و آسیا می‌اندیشیم

تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز زیر نظر وحید شمسایی آغاز شد.

شهرام دبیری: با شمسایی به قهرمانی ایران و آسیا می‌اندیشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتسال دبیری تبریز که برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور مهیا می‌شود، تمرینات خود را از روز گذشته در سالن علوم پزشکی تبریز آغاز کرد.

در آغاز تمرینات تیم دبیری، شهرام دبیری از تداوم برنامه سه ساله این باشگاه خبر داد و اظهار داشت: هدف‌گذاری باشگاه دبیری در سال نخست قرار گرفتن در بین چهارم تیم اول بود که به یاری خدا و همت بازیکنان این مهم تحقق یافت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: گام‌های بعدی برنامه سه ساله باشگاه دبیری تبریز قهرمانی در ایران و کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا و همچنین کسب عنوان نخست در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است و در راستای این اهداف باشگاه امسال به جذب وحید شمسایی پرافتخارترین بازیکن آسیا اقدام کرده و امیدواریم با دانش وی در قالب بازیکن مربی بتوانیم نخستین قهرمانی فوتسال ایران را برای تبریز به ارمغان آوریم.

شهرام دبیری در مورد وحید شمسایی بازیکن مربی تیم دبیری گفت: ما تجربه شیرینی از بازیکن مربی داریم و دو سال پیش  رسول خطیبی را به عنوان مربی بازیکن ماشین‌سازی دبیری معرفی کرده و نتایج خوبی را کسب کردیم و تنها در یک لحظه غفلت تیم ماشین‌سازی از صعود به لیگ برتر بازماند.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد و مدیر این باشگاه آقای سمندر بارها عنوان کردند که برادران دبیری با استفاده از رسول خطیبی به عنوان مربی بومی و همچنین بازیکنان جوان، الگویی برای سایر باشگاه‌های ایران شدند و باشگاه گسترش فولاد با استفاده از تجربه باشگاه دبیری در استفاده از رسول خطیبی و بازیکنان جوان و بومی، موفق شد تیم فوتبال خود را لیگ برتری کند و امیدواریم وحید شمسایی نیز با تداوم موفقیت‌های خود در بازیکنی، آغاز خوبی در عرصه مربیگری نیز داشته باشد.

تیم فوتسال دبیری تبریز تمرینات خود را از روز گذشته در سالن علوم پزشکی تبریز آغاز کرده است.

دبیری تبریز یکی از سه نماینده فوتسال تبریز در لیگ برتر بوده و سال گذشته در این رقابت‌ها عنوان چهارم را کسب کرد.

تیم فوتسال دبیری تبریز نخستین تیم تبریزی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور بوده و بیشترین حضور در این رقابت‌ها را نیز در بین تیم‌های این شهر به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول