اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

ملی‏پوش المپیکی تکواندوی کشورمان تجلیل شد

هم‏زمان با سال‏روز کسب نشان نقره بازی‏های المپیک 2012 لندن توسط محمد باقری‏معتمد، مراسم تقدیر از وی از سوی هیئت تکواندوی استان تهران برگزار شد.

ملی‏پوش المپیکی تکواندوی کشورمان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، به پاس کسب نشان نقره محمد باقری‏معتمد در بازی‏های المپیک 2012 طی مراسمی از سوی هیئت تکواندوی استان تهران، از محمد باقری‏معتمد، خانواده وی و فریبرز عسگری سرمربی وقت او در دفتر هیئت تکواندوی استان تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت، سیدمرجان طاهری نایب رئیس هیئت، فریبرز عسگری مربی تیم ملی اعزامی به لندن و خانواده مدال‏آور تکواندو ایران در المپیک 2012 لندن برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران در حاشیه این مراسم ضمن خیرمقدم و خوش‏آمدگویی به مهمانان، از زحمات و تلاش‏های بی‏دریغ خانواده محمد باقری‏معتمد تشکر کرد و اظهار داشت: به پاس کسب مدال نقره با ارزش محمد باقری‏معتمد در المپیک لندن و هم‏زمان با سال‏روز این افتخار بزرگ، هیئت تکواندوی استان تهران وظیفه خود دانست تا برای تشکر و قدردانی از وی و خانواده او و فریبرز عسگری سرمربی وقت محمد مراسم تقدیر و سپاس را برگزار کند.

جمشید سهرابی افزود: معتمد با حمایت‏ها و دعای خیر پدر و مادرش توانست در کنار زحمات و تلاش خود به باارزش‏ترین مدال رقابت‏های برون‌مرزی یعنی بازی‏های المپیک که آرزوی هر ورزشکار حرفه‏ای است، برسد.

وی بیان داشت: امیدواریم معتمد بتواند باز هم به دوران درخشان خود بازگردد و در میادین مهم بین‏المللی خوش بدرخشد و بر برگ زرین افتخارات خود و استان تهران بیفزاید.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان تهران نیز اظهار داشت: کسب نشان نقره معتمد در بازی‏های المپیک بسیار برایمان باارزش و پرافتخار بود و امیدواریم باز وی با موفقیت به میادین بازگردد و بار دیگر برای کشورمان به خصوص استان تهران افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/2568/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول