اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت اینترنتی

طرح ساماندهی کارگرهای ساختمانی در قم اجرا می‌شود

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی کارگرهای ساختمانی به صورت اینترنتی در این شهر خبر داد.

طرح ساماندهی کارگرهای ساختمانی در قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری با اشاره به ساماندهی کارگرهای ساختمانی به صورت اینترنتی در قم بیان کرد: اکنون در حال تعامل با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد سایتی برای ساماندهی کارگرهای ساختمانی هستیم.

وی گفت: در سایت اینترنتی که به منظور ساماندهی کارگرهای ساختمانی ایجاد می‌شود کارگرهای ساده، ماهر و حرفه‌ای و حرفه‌های متفاوت از یکدیگر تفکیک شده و تقسیم‌بندی می‌شوند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بیان کرد: پس از ساماندهی، کارگرهای ساختمانی در خیابان‌ها حضور نمی‌یابند و از خیابان‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

وی گفت: اکنون برای شناسایی کارگران و اطلاع‌رسانی به آنها راه‌حل‌هایی پیش‌بینی شده و در مرحله جمع‌آوری اطلاعات برای اجرایی کردن این طرح هستیم.

قنبری با اشاره به فعالیت بازارهای روز برای ساماندهی و اشتغال افراد و همچنین دستفروشان افزود: نیروهای سد معبر به‌ صورت ویژه به جمع‌آوری دستفروشان در سطح شهر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول