اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین تمرین تیم شهرداری یاسوج

حضور مجدد حجازی‌پور در تمرینات شهرداری/ ناله بازیکنان از تمرینات نفسگیر آقا یدالله

تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای چندمین‌بار متوالی با حسین حجازی‌پور به توافق رسید.

حضور مجدد حجازی‌پور در تمرینات شهرداری/ ناله بازیکنان از تمرینات نفسگیر آقا یدالله

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز به مانند روزهای زوج تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج با حضور همه بازیکنان و کادر فنی در زمین صدا و سیمای استان برگزار شد.

در تمرین امروز همه بازیکنان به غیر از صمد اکبری کاپیتان این تیم حضور داشتند که در تمرین امروز البته از حیدر شریفی کمک اول زرینچه هم خبری نبود.

تمرین تیم شهرداری یاسوج به قدری نفسگیر بود که به خوبی و از کنار زمین صدای آه و ناله بازیکنان به گوش می‌رسید و این فشار از چشمان بازیکنان تیم شهرداری قابل مشاهده بود.

به گفته مدیر فنی تیم شهرداری این تیم هم‌اکنون در دوره بدنسازی قرار دارد و صبح‌‌ها در منطقه تپه‌ای کنار هتل آزادی و عصرها در چمن صدا و سیما به تمرینات سنگین و فشرده می‌پردازند.

حسین حجازی‌پور بازیکنی که تقریبا هر هفته از تیم شهرداری یاسوج جدا می‌شود و هفته بعد به این تیم می‌پیوندد آن‌گونه که مسئولان تیم می‌گویند برای همیشه به این تیم پیوست.

در تمرین امروز جواد زرینچه از بازیکنان تیم خود به خصوص مدافعان می‌خواست که همچون کتیرا به بازیکن مقابل خود بچسبند که در این میان یدالله صادقی مربی بدنساز تیم از حاضران کنار زمین خواست واژه‌ای محلی برای این نوع یارگیری ارائه کنند که اندک تماشاگران واژه «بریزه» را به او پیشنهاد دادند «در واژه لری بریزه، صمغ برخی درختان جنگلی است که گاهی کارکرد چسب را دارد».

در تمرین شهرداری شنیده شد که این تیم با کاوه زندیان دفاع وسط گسترش فولاد تبریز برای حضور در این تیم به توافق نرسیده است.

بیشترین نگرانی کادر فنی تیم شهرداری یاسوج مربوط به خط دفاعی این تیم است که تاکنون نتوانسته‌اند یک دفاع وسط کامل را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول