اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

خدمات مسئولان در دوران مسئولیت توفیق و ماندگار است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمات مسئولان در دوران مسئولیت توفیق و موهبت الهی است و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند تا عملکردشان ماندگار شود.

خدمات مسئولان در دوران مسئولیت توفیق و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در نشست با استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری بوشهر با قدردانی از خدمات استاندار و مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های استان بوشهر به‌گونه‌ای است که توجه ویژه به آنها با برنامه‌ریزی کارشناسانه می‌تواند استان را از جهات گوناگون متحول کند.

وی با بیان اینکه خدمات استاندار و مسئولان استان در راستای رفع مشکلات مردم و رسیدگی به عمران و آبادانی استان جای قدردانی دارد گفت: هرچند خدمات قابل توجهی در استان در ابعاد گوناگون شده است ولی وجود ظرفیت‌ها و امکانات استان طوری است که با توجه به آنها می‌تواند استان را متحول کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان دشتی پرداخت و گفت: خدمات عرضه شده به مردم زلزله‌زده دشتی قابل تقدیر و سپاسگزاری است که با مدیریت استاندار بوشهر خدمات شایانی به مردم مصیبت دیده شد.

حسینی بوشهر افزود: آسیب‌دیدگان از زلزله هرچند صدمات قابل توجهی دیدند ولی خدمات ارائه شده به آنان توانست بخشی از آلام مردم رنج کشیده را تسکین دهد.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار خوبی در رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به مردم برداشته شده است گفت: ظرفیت‌های استان بوشهر زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان در ابعاد گوناگون را فراهم کرده است که شرائط انجام شده در این راستا قابل قبول و تقدیر است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر توجه به مناطق محروم و محرومین تاکید کرد و گفت: با وجود ظرفیت‌ها در استان بوشهر نباید هیچ نقطه محرومی و یا فرد محروم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول