اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به عتبات عالیات ساماندهی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به علاقه‌مندی مردم مازندران به اهل بیت پیامبر(ص) گفت: برای جذب کمک‌های بیشتر مردم برای بازسازی حرم اهل بیت پیامبر (ص) ساز و کار مناسبی تعریف شود.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به عتبات عالیات ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات و عالیات مازندران در اظهار داشت: مازندران یکی از قدیمی‌ترین استان‌های کشور است که ارادت خویش را به اهل بیت پیامبر(ص) ثابت کرد.

وی تصریح کرد: مازندران با پیشینه تاریخی مناسبی که در حمایت از تشیع دارد نیاز است برای حضور در بازسازی حرم اهل بیت در عراق حضور فعال و گسترده داشته باشد و این آمادگی در مردم این استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات مردم مازندران در دفاع مقدس و نیز بازسازی مناطق جنگی خاطرنشان کرد: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس نیز حضور فعال و گسترده‌ای داشتند و دلیل حضور گسترده مردم مازندران در دوران دفاع مقدس نشات‌گرفته از پیشینه تاریخی مناسب مردم این دیار است.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم مازندران در امور مربوط به اهل پیامبر(ص) با مسئولان همگام می‌شوند و این مسئله با تعریف ساز و کار مناسب قابل حل است.

طبرسی در ادامه با اشاره به حضور فعالان صنعتی و نیز برخی افرادی که از بهره مالی مناسب در استان مازندران برخوردار هستند، بیان داشت: زمینه فراهم شود تا بخش خصوصی نیز در امر بازسازی عتبات عالیات در مازندران با مردم و مسئولان هماهنگ شوند.

وی بهره‌گیری از تجمع‌های مردمی که در مناسبت‌های مختلف در استان می‌شود را فرصتی مناسب برای جمع‌آوری کمک‌های مردم عنوان کرد.

طبرسی در پایان با اشاره به وحدت و همدلی که بین مردم در ایران وجود دارد، تاکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون وحدت و همدلی مردم هستیم و ایران اسلامی به واسطه ولایت فقیه عادل و با تقوا و نیز وحدت و انسجامی که بین مردم حاکم است از امن‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول