اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین خبر داد

ارسال محموله 950 میلیون ریالی میلگرد برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) از سوی مردم ورامین

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین از ارسال دو تریلر میلگرد به ارزش 950 میلیون ریال از سوی مردم ورامین برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف خبر داد.

ارسال محموله 950 میلیون ریالی میلگرد برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) از سوی مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین مولف بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مردم ورامین در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: مردم ولایی شهرستان ورامین نقش مهمی در ساخت این ضریح ایفا کرده‌اند و بنده از ارادتمندانی که با کمک های نقدی و غیرنقدی خود خدمت گزاران به اهل بیت  (ع) را در امر بازسازی عتبات عالیات یاری کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌ کنم.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین افزود: مردم ورامین تاکنون چندین مرتبه به دلیل بالا بودن میزان کمک به بازسازی عتبات عالیات از سوی ستاد مرکز مورد تقدیر قرار گرفتند و به‌عنوان شهرستان برتر استان تهران در چند نوبت معرفی شدند.

مولف ادامه داد: همزمان با عید سعید فطر و با همت مردم شهید پرور ورامین دو تریلر  میلگرد به ارزش 950 میلیون ریال برای ساخت ضریح حضرت زهرا (س) به نجف اشرف ارسال خواهد شد که مراسم بدرقه این کاروان روز جمعه و پس از نماز عید سعید فطر و با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین انجام خواهد شد.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین در پایان تصریح کرد: لازم به ذکر است علاقه مندانی که قصد دارند در ساخت صحنی که در نجف اشرف به نام حضرت زهرا (س) در حال احداث می باشد شرکت کنند، می توانند با مراجعه به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین واقع در خیابان مسجد جامع هدایای خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/2462/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول