اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه در جمع خبرنگاران:

مدیری که از رسانه گریزان است ریگی به کفش دارد

مدیر کمیته امداد کهگیلویه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ارتباط مدیران با رسانه در پیشبرد شهرستان را لازم دانست و گفت: هر مدیری که از رسانه گریزان است ریگی به کفش دارد.

مدیری که از رسانه گریزان است ریگی به کفش دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه آیین تجلیل از خدمات خبرنگاران فعال شهرستان ظهر امروز در کمیته امداد امام خمینی(ره)دهدشت برگزار شد.

عنایت رحیمی‌نیا در این آیین با اشاره به رسالت سنگین بر دوش خبرنگاران اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه از وظایف خبرنگاران است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تلاش‌های خبرنگاران در پیگیری موانع و مشکلات شهرستان و انعکاس به مسئولان را ستودنی خواند و افزود: خبرنگاران در شرایط سخت و به رغم مشکلات حوزه کاری با قاطعیت ضمن اطلاع‌رسانی خدمات ارزنده نظام به مردم ضعف‌ها و مشکلات را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

رحیمی‌نیا توسعه شهرستان را بسته به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم دانست و تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگار نقش مؤثری در اصلاح امور جامعه دارد از خبرنگاران فعال و پیگیر در امورات شهرستان قدردانی کرد و گفت: ارتباط مسئولان و خبرنگاران باید به صورت مستمر و مداوم حفظ شود.

این مسئول با اذعان به اینکه روابط عمومی‌ها بازوی مؤثر در کمک به خبرنگاران و بهبود عملکرد آنهاست افزود:عدم ارتباط روابط‌ عمومی‌ها با رسانه یک ضعف است.

رحیمی‌نیا احترام خبرنگاران و حفظ حرمت جایگاه خبرنگاری از سوی همه مسئولان را لازم دانست و ابراز داشت: مدیری که از رسانه گریز دارد قطعاً ریگی در کفش دارد.

این مسئول نهاد حمایتی موفقیت کمیته امداد شهرستان در خدمات‌رسانی مطلوب به مددجویان و انتخاب این نهاد به عنوان دستگاه برتر را مرهون زحمات خبرنگاران دانست و ابراز داشت:فعالیت‌های کمیته امداد به صورت مرتب از طریق رسانه‌‌ها به اطلاع مردم می‌رسد. 

وی بر ساماندهی محل استقرار خبرنگاران و تجهیز دفتر خبری تأکید کرد و گفت: کمیته امداد آمادگی مساعدت در راستای حمایت از خبرنگاران را دارد.

انتهای پیام/82016/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول