اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری جشن تجلیل از خبرنگاران در بویین زهرا

حاشیه‌های برگزاری نخستین نشست مطبوعاتی نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس از حاشیه‌ها و نکته‌بینی‌های ناب و بکر اصحاب رسانه استان به دور نماند و فضایی برای انتقاد و سوژه‌یابی بسیاری از خبرنگاران پدید آورد.

برگزاری جشن تجلیل از خبرنگاران در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به پاس فعالیت‌های فعالان رسانه‌های استان مراسمی به میزبانی فرمانداری بویین زهرا با حاشیه‌هایی خواندنی و شیرین از حضور نمایندگان و مدیران رسانه‌ها و مطبوعات در این شهرستان برگزار شد.

در همین راستا با توجه به امر خطیر و رسالت رسانه‌ها در ایام انتخاباتی و کمک به تحقق فصل دیگری در صفحه حماسی کشور برگزاری این جشن با پیشنهاد روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده بویین زهرا این جشن با شرکت قابل توجه رسانه‌های مکتوب، مجازی و دیجیتال استان قزوین صورت گرفت.

جشن تجلیل از مقام خبرنگار و نکوداشت شهدای رسانه سالانه در شکل محدود و با شرکت نمایندگان بومی رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صاحبان نمایندگی‌های نشریات استانی در روز 17 مرداد با مسئولیت فرمانداری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر بویین زهرا برگزار ‌می‌شد.

گپ‌وگفت‌های شنیدنی و گرم خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها در حاشیه پیش و پس از برگزاری جشن در گوشه و کنار سالن اجتماعات به چشم می‌‌خورد.

جشن تجلیل از خبرنگاران و نکوداشت مقام خبرنگار البته در دو بخش برنامه‌ریزی و تدوین شده بود و نشست مطبوعاتی نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس بلافاصله پس از پایان بخش نخست و خروج مدیران کل استانی با حضور نمایندگان رسانه‌ها و خبرنگاران آغاز شد.

شوخی‌های برخی از صاحبان نشریات در خلال برنامه پرسش و پاسخ عملکرد نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس فضای گرمی را برای بیان نظرات، عقیده‌ها و سئوالات متداول، متنوع و هزار شاخه خبرنگاران و مطبوعات با جریانات و تزهای سیاسی مختلف مهیا کرده بود.

نشست مطبوعاتی امروز نماینده بویین زهرا به عنوان نخستین نشست صمیمی و داغ این نماینده مجلس در شهرستان بویین زهرا با مشارکت و استقبال اکثریت اهالی رسانه‌های مجازی، مکتوب و دیجیتال استان به حساب می‌آید.

نمایندگان رسانه‌ها و مدیران دفاتر خبری نشریات، هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌های سراسری در نشست پرحاشیه امروز پاسخ‌های خویش را از چگونگی تأیید صلاحیت‌های انتخابات پیش از انتخابات شورای شهر قزوین و وجود پاره‌ای از معترضین در این خصوص از زبان این نماینده مجلس شنیدند.

عملکرد و فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و آبادانی‌ نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در غوغا و هیاهوی پرسش‌های انتخاباتی تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و رسانه‌‌های جناح چپ باز هم به عنوان سوژه به ترتیب مورد پرسش سه نفر از خبرنگاران قرار گرفت.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی سبقه‌ و پیشینه‌ای را همراه با ارائه بخشی از آمار انبوه پیگیری‌های خود برای رفاه بیشتر شهروندان بویین زهرایی و آوجی طی هفت سال گذشته برای خبرنگاران تشریح کرد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی البته به دفعات طی بیان پرسش‌ها و سئوالات خبرنگاران حاضر در جلسه جویای حال و احوال مدیران پرتجربه رسانه‌های استان شد.

گذشت زمان مانند پتکی بر سر حجم انبوه سئوالات و پرسش‌های هزار شاخه خبرنگاران و رسانه‌ها فرو ریخت و با اعلام گذشت زمان و ضرورت حضور عباسپور در جلسه‌ای دیگر در مرکز استان نمایندگان و مدیرانی از تعدادی از روزنامه‌های سراسری و هفته‌های استانی پرسش‌های پایانی خویش را خطاب به نماینده بویین زهرا مطرح و پاسخ‌هایی را به تناسب پرسش‌های مورد اشاره خود از این نماینده مجلس دریافت کردند.

نخستین نشست فراگیر مطبوعاتی روح‌الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در میان حجم بالای درخواست‌های خبرنگاران و رسانه‌های استان برای ادامه جلسه بالاخره پایان یافت و به این ترتیب باز هم تعدادی از خبرنگاران سئوالات آماده خویش را روی برگ تا کرده و مانند بسیاری از مراسم این‌چنینی داخل کیف خود قرار دادند و گلایه‌های خود را به خاطر گذشت زمان و بیان زمان‌بندی مطرح شده در گلوی خود فروخوردند.

البته نماینده بویین زهرا و آوج پس از اعلام پایان رسمی مراسم از سوی دبیر جلسه از هجوم سئوالات، دغدغه‌ها و گله‌مندی‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استانی در امان نبود و دقایقی نیز وقت به این شکل در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین زهرا محل تشکیل نخستین نشست صمیمی مطبوعاتی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سپری شد.

دیدار‌های صمیمی اربابان جراید، حضور پیشکسوتان عرصه رسانه استان در این مراسم و قبول دعوت نماینده شهرستان بویین زهرا، پرسش‌های جنجالی و وقت‌گیر تعدادی از خبرنگاران هفته‌نامه، مزاح‌های مکرر و چندین‌باره عباسپور برای تغییر فضای خشک و بی‌روح حاکم بر نشست مطبوعاتی، اهدای لوح منقش به تصویر یکی از روز‌های تشکیل جلسه علنی مجلس به همراه پرداخت بن‌کارت‌ها هدیه، اعلام‌های مکرر دبیر جلسه بر پایان‌بخشی هرچه سریع‌تر به نشست و توجه و عنایت بیشتر خبرنگاران پرسش‌کننده به ساعت گذشته و کوتاه‌سازی حجم پرسش‌های خویش در گوشه و کنار به همراه مشکل همیشگی سوت و قطع و وصلی‌های تکراری سیستم صوت و کمبود صندلی برای استقرار خبرنگاران در میز کنفرانس به جای استقرار در صندلی‌های دیگر، سوژه‌سازی برخی خبرنگاران از حاشیه‌های تکذیب شده زندگی شخصی روح‌الله عباسپور و واکنش منطقی و صحیح به این پرسش‌ها گرمای خبری نشست با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان قزوین را دوچندان کرد.

انتهای پیام/77005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول