اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دلسوزی خبرگزاری فارس در قم برای پیشرفت امور آشکار است

استاندار قم گفت: دلسوزی خبرگزاری فارس در قم برای پیشرفت امور کاملاً واضح است و انتقاد‌های سازنده این خبرگزاری همواره راهگشای مسئولان بوده است.

دلسوزی خبرگزاری فارس در قم برای پیشرفت امور آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت اظهار داشت: قم دارای ظرفیت‌های گسترده خبری است و تک شهر بودن استان مانعی برای تولید خبرهای فراوان ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: جمعیت در قم متراکم است و اخبار زیادی هم می‌توان از نحوه خدمت‌رسانی و خدمات ارائه شده تهیه کرد.

استاندار قم با بیان اینکه قم از نظر خبری دارای مخاطبان خاص است، گفت: باید در راستای افزایش و تقویت این نوع از مخاطبان تلاش کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات، تجربیات و تدریسی که در عرصه رسانه داشته‌ام می‌توانم بگویم از باب سیاستگذاری خبری در قم ظرفیت‌های گسترده‌ای وجود دارد.

پیریایی با بیان اینکه شکل، رنگ‌آمیزی و صفحه‌بندی خبرگزاری فارس بسیار گرم و جذاب است، خاطرنشان کرد: فضای خبری قم هم بسیار بهتر از برخی دیگر از استان‌ها است و خبرگزاری فارس هم در قم بسیار پخته عمل می‌کند.

استاندار قم معدل کار رسانه‌ای در قم را بسیار بهتر و آگاهانه‌تر از سایر مناطق دانست و تصریح کرد: از نظر ارتباط با رسانه‌ها در قم هیچ مشکلی در استانداری یا سایر ادارات دولتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس در قم مشوق و تقویت‌کننده خدمت‌رسانی مطلوب به مردم بوده است، عنوان کرد: همه ما در قالب ساختار نظام اسلامی مشغول فعالیت هستیم و دفاتر خبرگزاری‌ها هم مانند عضوی از یک بدن در این ساختار باید تلاش کرده و از انتقاد غیرمنصفانه پرهیز کنند چراکه اعضای یک بدن نمی‌توانند علیه هم موضع بگیرند.

پیریایی تاکید کرد: دلسوزی خبرگزاری فارس در قم برای پیشرفت امور کاملاً واضح است و انتقاد‌های سازنده این خبرگزاری با مبانی تعریف شده همواره راهگشای مسئولان بوده است.

انتهای پیام/78004/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول