اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی:

خراسان شمالی اردوی هلال احمر استان‌های کشور را میزبانی می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از میزبانی این استان برای اردوهای نشاط و پویایی هلال احمر استان‌های کشور خبر داد.

خراسان شمالی اردوی هلال احمر استان‌های کشور را میزبانی می‌کند

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این اردو در راستای غنی‌سازی طرح اوقات فراغت اعضای جمعیت هلال احمر به اجرا در می‌آید، گفت: اردوهای مذکور در 2 گروه و هر گروه شامل 15 استان ساماندهی شده است.

وی زمان برگزاری این اردوها را از 22 تا 29 مرداد ماه اعلام کرد و افزود: اجرای اردوی نشاط و پویایی هلال احمر از بدو ورود گروه‌ها تا انتهای مراسم مثل پذیرایی، اسکان، پذیرش، بازدیدها و... توسط اعضای  جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و در اردوگاه کشوری مهر انزلی انجام خواهد شد.

سجادی برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مانورهای امداد زلزله را از برنامه‌های این اردو عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار در اردوهای نشاط و پویایی مانورهایی چون زلزله هم پیش‌بینی شده است.

وی شمار شرکت‌کنندگان در این اردوگاه‌ها را حدود یک هزار نفر عنوان کرد و گفت: این اردوها در گروه‌های مختلفی چون پیش‌آهنگان و مدرسان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی شمار اعضای هلال‌احمر پشتیبانی کننده برای برگزاری این اردوهای کشوری را 25 نفر عنوان کرد و افزود: برنامه‌هایی چون انتشار بولتن روزانه اردوها، ارتباط زنده با شبکه صدای سراسری و همچنین عکاس‌خانه سنتی برای آشنایی هر چه بیشتر اعضا از استان‌های مختلف با فرهنگ‌های بومی و محلی نیز پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، این جمعیت سال گذشته میزبان 800 نفر از اعضای سازمان جوانان از سراسر کشور در قالب صعود به قله یمان داغی بود.

انتهای پیام/63002/‌ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول