اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان:

باید به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی باشیم

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خواستار عزم همگانی برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت آرمان‌های والای شهدا شد.

باید به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی یکشنبه شب در نشست جمعی از فرزندان شاهد کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عزم همگانی در این خصوص از جمله اموری است که باید در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: باید به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ترویج آرمان‌های والای شهدا باشیم و در این مسیر نیز از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران غافل نشویم.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: ما دنبال این نیستیم که فرزندان شهدا ریاست دستگاه‌های اجرایی را به عهده بگیرند، بلکه دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احترام به خانواده معزز شهدا در تمامی ابعاد هستیم.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: متأسفانه شاهد بی‌احترامی‌های بسیاری به فرزندان شهدا در بدنه ادارات استان هستیم و فرزندان شهدایی که مسئولیت‌هایی را در سطوح استانی و شهرستانی برعهده داشته‌اند، همواره در تیررس تغییرات بوده‌اند.

الله‌مرادی افزود: نباید فرزند شهدا به آلت دست سیاسیون تبدیل شده و تاریخ مصرف آنان به یک محدوده زمانی و عمر یک جریان سیاسی محدود شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مسیر حرکت خود را با مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار عزت مسلمانان همگام کنیم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا را در اولویت امور خویش قرار دهیم.

الله‌مرادی در پایان اظهار داشت: امروزه شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های گسترده‌تری در برابر انقلاب اسلامی هستیم و این مهم وظیفه فرزندان شهدا را برای حفاظت از آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی بیش از پیش می‌کند.

انتهای پیام/79006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول