اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران مطرح کرد

ضرورت تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش شود.

ضرورت تلاش برای احیای  امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران اظهار داشت: جلسات ستاد احیا در کشور چندین سال است که در حال برگزاری است و حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و نیز نماینده عالی دولت در جلسات ستاد احیا، نشان از اهمیت ستاد احیا در استان دارد.

وی ادامه داد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش شود تا هر مسئولی از طرفیت سازمانی خویش استفاده کند و باید قابلیت‌های دستگاه‌های اجرای استان مازندران به کار گرفته شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: در ایران به دنبال این هستیم که مسائل انتظامی قضایی نشود و مسائل قضایی امنیتی نشود و رفع این مشکلات توجه به مسائل اجتماعی را می‌طلبد و برای اینکه موضوعات اجتماعی به امنیتی و انتظامی تبدیل نشود، همه ارگان‌ها باید پای کار باشند.

جعفری‌نسب با اعلام اینکه تعداد افراد متخلف در کشور بسیار اندک است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم متخلفان که در اقلیت قرار دارند به اکثریت مردم غلبه پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را ضروری اعلام کرد و ابراز داشت: باید تلاش کنیم که عملکرد ما در ستاد احیا به سمت و سویی فعالیت‌های اجتماعی سوق داده شود.

وی در پایان متذکر شد: باید زمینه کاهش عملکرد نیروی انتظامی را از انتظامی و قضایی کاهش و به سمت فعالیت بیشتر در اجتماعی سوق دهیم.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول