اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

مردم باید نسبت به نزاع‌های ساختگی دقت کنند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مردم در نزاع‌های ساختگی باید دقت کنند، تا در دام متخلفان گرفتار نشوند.

مردم باید نسبت به نزاع‌های ساختگی دقت کنند

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مردم به هنگام وقوع تصادف و نزاع‌هایی که برای ساختگی و فریبکاری بودن آن حدس می‌زنند، به هیچ عنوان خودروی خود را رها نکنند.

وی ادامه داد: هنگام وقوع حادثه و مشاهده جرائم مختلف باید اقشار مختلف مردم آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و از ماموران پلیس برای رسیدگی به موضوع کمک بخواهند.

وی افزود: رانندگان باید از رها کردن فرزند خردسال خود در اتومبیل به طور اکید خودداری کنند، زیرا احتمال وقوع هر نوع حادثه‌ای وجود دارد، از طرف دیگر هنگام خرید اتومبیل باید مشخصات کامل از قبیل شماره موتور، شاسی، اطاق، رنگ و مدل آن را با اسناد و کارت خود با دقت مطابقت دهند.

گل‌محمدی اشاره کرد: خریداران خودرو باید آدرس محل کار و سکونت فروشنده را به دست آورند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اظهار به این نکته که سوئیچ اتومبیل باید در محل مطمئن گذاشته شود، اضافه کرد: سوئیچ اتومبیل باید در محل مناسب و دور از دسترس گذاشته شود، و رانندگان نباید آن را در معرض دسترسی همگان قرار دهند.

وی از رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه مختلف خواست که شماره پلاک خودروی خود را به خاطر بسپارند، و سایر مشخصات آن را در محل مناسب و در دسترس ثبت کنند، تا در مواقع مورد نیاز برای استفاده از اطلاعات لازم به آن مراجعه کنند.

گل‌محمدی تاکید کرد: رانندگان از قرار دادن سند، کارت و دیگر اوراق بهادار در خودرو باید به طور جدی خودداری کنند، همچنین از گذاشتن وسایل قیمتی و پول نقد در داخل اتومبیل که در معرض دید و جلب توجه دیگران است، باید به طور جدی پرهیز شود.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول