اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع):

مرزبندی وزرا با طراحان فتنه‌های 78 و 88 شاخصه کابینه اصلح است

رئیس دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اعتقاد به نظام و ولایت فقیه و کارنامه شفاف در مسایل سیاسی به‌ویژه مرزبندی با طراحان فتنه‌های سال‌های 78 و 88، از مهم‌ترین شاخص‌های وزیر صالح در دولت است.

مرزبندی وزرا با طراحان فتنه‌های 78 و 88 شاخصه کابینه اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد نائینی پیش ازظهر امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: انتخابات همانگونه که یک فرصت برای هر نظامی است، می‌تواند به عنوان یک چالش نیز مطرح شود، به طوری که دولت‌های غربی و قدرت‌های استکباری با طراحی نقشه‌های براندازی نرم، در 15 کشور موفق به اجرای این طرح شده‌اند.

وی افزود: هر کدام از اقدامات طراحی شده توسط غربی‌ها در سی و چهار سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی، برای براندازی یک نظام سیاسی کافی بود.

نائینی جنگ نرم را از اهداف طراحی شده دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمن با ابزار رسانه، اینترنت، شبکه‌های رادیو و تلویزیونی دنبال می‌شود و به دنبال تصویرسازی هدفمند از نظام اسلامی به عنوان یک نظام غیرکارآمد است.

استاد دانشگاه و مؤلف اثر برگزیده ملی در حوزه جنگ نرم و عملیات روانی افزود: تغییر باورهای ذهنی مردم در حوزه‌های دینی، سیاسی و تغییر هویت فرهنگی، سبک زندگی و به دنبال آن؛ رفتار اجتماعی، پوشش و معاشرت آنها از آثار تضعیف باورهای اعتقادی و هویت فرهنگی جامعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ایجاد تردید در بین مردم و مسئولین از دیگر اهداف جنگ نرم است که بدون لشگرکشی و حذف فیزیکی طرف مقابل اجرا می‌شود.

نائینی تغییر در هویت فرهنگی و ارزش‎های را موجب تغییر در اندیشه‌های سیاسی دانست و گفت: در جنگ هشت ساله، این پیام به دشمن مخابره شد که براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت امکان پذیر نیست و به همین دلیل آنها به سراغ جنگ نرم رفتند.

رئیس دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) تضعیف درونی و بی اعتبار سازی بین‌المللی را از برنامه‌های دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ناتوی فرهنگی همان تغییر رویکرد دولت‌های غربی است که از جنگ سخت به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده‌اند و اولین ابزار آنها در این جنگ، عملیات روانی است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی در راستای عملیات روانی دشمنان انقلاب اسلامی است.

نائینی تحریم اقتصادی را گزینه دوم قدرت‌های استکباری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: دشمن با این ترفند و با فشار بر مردم در زندگی روزمره، باعث ایجاد تردید در مسئولین و باورهای اعتقادی، دینی و سیاسی آنان شده و همچنین گسست بین مردم و نظام را به وجود آورند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) برآیند یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به نفع نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شاخص‌های صالح بودن وزرای کابینه دولت در نظام جمهوری اسلامی، همان ویژگی‌های مد نظر حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی ایشان و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شاخصه‌های رئیس جمهور است.

نائینی طراحان فتنه را ناصالح خواند و گفت: کارآمدی، اعتقاد حقیقی به نظام و ولایت فقیه و کارنامه شفاف و روشن در مسایل سیاسی به خصوص مرزبندی با طراحان فتنه‌های سال‌های 78 و 88، از مهم‌ترین شاخص‌های وزیر صالح در دولت جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/68001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول