اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 1،7 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 1،7 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود که این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه عمل به سیره ائمه معصومان (ع) و همچنین محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است، تصریح کرد: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی در کمک‌ به خانواده‌های نیازمند نیز از اهدافی است که در اجرای این طرح‌ها دنبال می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد جمع‌آوری صدقات است، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته در شهرستان زنجان 60 هزار صندوق صدقه وجود دارد.

وی با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد و 750 میلیون ریال صدقه طی تیر ماه در شهرستان زنجان افزود: این مبالغ در راستای برطرف کردن نیازهای خانواده‌های مددجو شامل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... هزینه می‌شود.

*پرداخت 565 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به سایر اقدامات این نهاد در حمایت از مددجویان افزود: یکی از راهکارهای امداد در توانمندسازی مددجویان ارائه خدمات هدفمند بر اساس نیازهای خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات هدفمند موجب کاهش وابستگی خانواده‌ها به امداد، ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان و در نتیجه توانمندسازی آنها می‌شود.

پناهی با اشاره به برخی از خدمات هدفمند کمیته امداد افزود: پرداخت کمک‌های موردی ویژه بر اساس نیازهای مددجویان از جمله اقداماتی است که امداد در راستای توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 565 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، تصریح کرد: این مبلغ به 295 خانوار زنجانی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان افزود: کمک‌های موردی ویژه در راستای رفع نیازهای معیشتی، تحصیلی، فرهنگی، درمانی و بهداشتی مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/773005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول