اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صبای قم:

استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی عامل باخت به فولاد شد

سرپرست صبای قم استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی را عامل باخت این تیم در دیدار برابر فولاد دانست و گفت: حالا آن بازی تمام شده و کاملا به دیدار با استقلال فکر می‌کنیم.

استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی عامل باخت به فولاد شد

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: به صراحت می‌گویم که در مقابل فولاد خوزستان خوب بازی کردیم و هرگز شایسته باخت نبودیم، اما بزرگ‌ترین مشکل در تیم ما استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی بود.

وی ادامه داد: اکنون بازی مهمی با استقلال تهران را پیش رو داریم و باید تمام حواسمان را معطوف به این دیدار حساس کنیم، ما باخت به فولاد را کاملا به فراموشی سپرده‌ایم و با توجه به حضور در رده سوم جدول الان وظیفه سنگین و سختی در بازی مقابل استقلال تهران داریم تا این جایگاه را حفظ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به اینکه آیا ممکن نیست این باخت بر کیفیت کار تیم صبا در ادامه لیگ برتر تاثیر منفی بگذارد تصریح کرد: قطعا اینگونه نیست و حتی من فکر می‌کنم بعد از این باخت انگیزه بازیکنان ما افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه از انگیزه بالای بازیکنان صبا مقابل استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت و بیان داشت: به کسب نتیجه‌ای خوب در ورزشگاه آزادی فکر می‌کنیم، خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

نجاتی عنوان داشت: تیم ما زیر نظر کادر فنی برای دیدار با استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر که یک دیدار بزرگ و حساس خارج از خانه محسوب می‌شود، تمرینات ویژه این بازی را پشت سر گذاشته‌ است و ان‌شاءالله از هر نظر در بهترین شرایط برابر حریف صف آرایی می‌کند.

وی افزود: متاسفانه فاصله بین بازی‌های هفته سوم تا هفته چهارم بسیار اندک است، ما سه‌شنبه با فولاد بازی کرده‌ایم و امروز با استقلال بازی داریم و بازیکنان بدون استراحت بلافاصله بعد از بازی با فولاد تمرین کرده‌اند، امیدوارم دستاورد این مدل برنامه‌ریزی لیگ برتر مصدومیت بازیکنان و بد نتیجه گرفتن تیم نباشد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در دیداری حساس از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 21 و 15 دقیقه شنبه نوزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول